اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

صدور مجوز 36 واحد درسی برای مهارت‌افزایی دانشجویان

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر کارآفرینی و مهارت‌افزایی دانشجویان مجوز برگزاری دوره های آموزشی 36 واحد درسی توسط این دانشگاه صادر شد.

صدور مجوز 36 واحد درسی برای مهارت‌افزایی دانشجویان

عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به مجوز صدور ۳۶ واحد درسی برای مهارت‌افزایی دانشجویان گفت: این دانشگاه در راستای توصیه‌های هفتگانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر مهارت‌افزایی و کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مراکز آموزشی اقدام به صدور مجوز ۳۶ واحد درسی کرده است که در این رابطه دانشجویان می‌توانند براساس رشته تحصیلی خود در این دوره‌ها شرکت کرده و مهارت‌های لازم را فرا گیرند.

* دوره های تخصصی کوتاه مدت با هدف مهارت افزایی

وی افزود: دانشگاه خوارزمی با هدف مهارت‌افزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدتی را در قالب ۳۶ واحد درسی برگزار می‌کنند که دانشجویان بتوانند با پشت سر گذاشتن این دوره آموزشی ضمن دریافت گواهی معتبر مهارت‌های لازم را در رشته تحصیلی خود فرا گرفته و وارد بازار کار شوند.

* برگزاری دوره های تخصصی مهارتی به صورت مستمر

حبیبی تصریح کرد: این دانشگاه در حال حاضر معاونت‌های فرهنگی، پژوهشی و دانشکده‌ها دوره‌های تخصصی را به صورت مستمر برای دانشجویان برگزار می‌کند که شرکت در این دوره‌های آموزشی برای دانشجویان رایگان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول