اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نمایشگاه «صبح پیروزی» همزمان با دهه فجر انقلاب آغاز به کار کرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی با اعلام برگزاری نمایشگاه «صبح پیروزی» گفت: این نمایشگاه به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر با محتوای عزت، اقتدار، پایداری و بیان جنایت‌های آمریکا، از 12 بهمن همزمان با آغاز جشن‌های دهه فجر آغاز به کار کرد.

نمایشگاه «صبح پیروزی» همزمان با دهه فجر انقلاب آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید علوی تبار صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه «صبح پیروزی» به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و با موضوع «ایران: ۴۱ سال عزت، اقتدار و پایداری و آمریکا: ظلم، جنایت و ترور» که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه «صبح پیروزی» با محتوای عزت، اقتدار، پایداری و بیان جنایت‌های آمریکا، از 12 بهمن همزمان با آغاز جشن‌های دهه فجر آغاز به کار کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی به بیان بخش‌های فعال در این نمایشگاه پرداخت و گفت: مجموعه هابیلیان با حضور در این نمایشگاه، بحث ترور را به صورت تخصصی ارائه می‌دهند و با برگزاری نشست‌هایی به موضوع جنایات آمریکا در قبل و بعد از انقلاب می‌پردازند.

وی در ادامه گفت: آزادگان نیز با حضور در این نمایشگاه فعالیت‌های خود در طول دوران اسارت را به نمایش گذاشتند، همچنین در این غرفه راویانی حضور دارند که خاطرات دوران اسارت را به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند.

علوی تبار در ارتباط با سایر غرفه‌های این نمایشگاه، افزود: مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال در آستان قدس رضوی نیز با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی خود را به نمایش گذاشته‌اند، در غرفه تبلیغات نیز مسائل سیاسی و اجتماعی روز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده بسیج آستان قدس رضوی در ارتباط با خدمات درمانی ارائه شده در نمایشگاه اظهار کرد: موسسه درمانی دارالشفای آستان قدس رضوی نیز با حضور در این نمایشگاه خدمات درمانی از قبیل تست فشارخون و دیابت را به مردم ارائه می‌دهند.

وی در ارتباط با زمان برپایی این نمایشگاه یادآور شد: نمایشگاه « صبح پیروزی» از 12 تا 22 بهمن و از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر و 17 تا 19 عصر برپا است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول