اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس کارآمد با وحدت حداکثری انقلابیون ایجاد می‌شود/ شاهد تبعات مجلس ضعیف هستیم

نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: اگر همت شود و افرادی که در جبهه انقلاب هستند گرد یکدیگر آمده و با گذشت از منافع فردی به منافع جمعی فکر کرده و وحدت ایجاد شود به نفع جریان انقلاب خواهد بود که در آن صورت مجلسی کارا و کارآمد ایجاد خواهد شد تا وظایف اصلی را انجام دهد.

مجلس کارآمد با وحدت حداکثری انقلابیون ایجاد می‌شود/ شاهد تبعات مجلس ضعیف هستیم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم و لزوم حفظ وحدت بین نیروهای انقلاب اظهار داشت: وحدت در بدنه اصولگرایی و انقلابیون باید محقق شود چرا که ممکن است یکی از شانس‌های آخر جریان اصولگرا باشد که دیگر تکرار نشود.

وی افزود: اگر همت شود و افرادی که در جبهه انقلاب هستند گرد یکدیگر آمده و با گذشت از منافع فردی به منافع جمعی فکر کرده و وحدت ایجاد شود به نفع جریان انقلاب خواهد بود که در آن صورت مجلسی کارا و کارآمد ایجاد خواهد شد تا وظایف اصلی را انجام دهد. 

نماینده شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: عزیزان حاضر در جبهه انقلاب باید متوجه باشند که اگر اکثریت قاطع را در مجلس نداشته باشیم تصمیم درستی اتخاذ نخواهد شد لذا نمی‌توانیم در جایگاه قانون‌گذاری و نظارتی قرار گرفته و موضوعات را تمام کنیم چرا که مجلس باید در بزنگاه‌ها رأی می‌داد که متاسفانه این کار را نکرد و برای کشور هزینه‌های زیادی ایجاد شد.

وی درباره اینکه استقبال پرشور مردم موجب یأس دشمنان می‌شود اما دشمنان داخلی و خارجی و فتنه‌گران برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با ایجاد ناامیدی و فضای دو قطبی مانع از انتخابات پرشور شود خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی باید بتوانند برای مردم موضوعات را تبیین کنند و به جامعه اعتماد ببخشند. 

حاجی دلیگانی گفت: اگر مسئولین واقعاً پیگیر مسائل عمومی و کلان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم باشند می‌تواند انگیزه حضور مردم را در انتخابات به وجود آورده و اعتمادها را بیفزاید و موجبات صداقت و شفاف‌یت را ایجاد کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول