اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان تببین شود

استاندار زنجان گفت: امروز یک ضرورت است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان تببین شود.

دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان تببین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در مراسم دیدار با مدیران استانی به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب بیشترین تلاش خود را برای حفظ وحدت و انسجام بین همه آحاد جامعه انجام داده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امام راحل از همه تلاش خود برای ایجاد وحدت بین مردم، حاکمیت و دولت استفاده کرد، گفت: مقام معظم رهبری نیز اهمیت وحدت را تشخیص داد به حدی که یک سال را به همین عنوان نام‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه با وحدت، ایران اسلامی توانست از گردنه‌های سخت عبور کرده و به اقتدار نظام اضافه کند، بیان کرد: امروز که انقلاب اسلامی در 41 سالگی خود راه مبارزه با استکبار و استبداد را در پیش گفته است بازخوانی آرمان‌های انقلاب برای جوانان یک ضرورت است.

حقیقی با اشاره به اینکه امروز باید توفیقات انقلاب اسلامی به جوانان تببین شود، ادامه داد: باید به جوانان گفته شود که با وجود تحریم‌ها اقدامات توسعه‌ای و زیربنایی انجام شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز جوانان مورد هجمه قرار گرفته‌ند، افزود: دشمن سپاه را که یک نیروی قانونی ایران اسلامی است را تحریم کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا با هزنیه هنگفت داعش را ایجاد کرده و به صورت نمادین با آن به مبارزه می‌پرداختند، عنوان کرد: این در حالی است که دشمن موثرترین فرد در مبارزه با داعش را ترور کردند.

حقیقی تاکید کرد: دشمن اگر توان داشت یک دقیقه نیز به ایران مهلت نمی‌داد، اما اقتدار نظام موجب عقب‌نشینی دشمن شده است.

استاندار زنجان با اشاره به انجام هفت تصمیم مهم در استان زنجان ادامه داد: چابک‌سازی مدیریت، حضور در بین مردم، معرفی استان زنجان در قامت ملی، حذف جلسات موازی و انجام جلسات میدانی و ... از جمله این تصمیم‌گیری‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: مسائل زمین مانده پسماند، باغ شهرها و معرفی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله از دیگر اقدامات انجام شده در استان زنجان است.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول