اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرو یی در گچساران برگزار شد/ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 12 بهمن ماه سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، رژه صدها خودرو و موتورسوار در گچساران برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه فجر رژه خودرو یی  در گچساران برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در روز 12 بهمن سال 1357، رژه خودرویی و موتورسواران نیروهای مسلح و بسیج، ادارات و نهادهای مختلف در گچساران برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) به کشور، رژه خودرویی، موتورسوار و دوچرخه سوار از  مسیر فرودگاه گچساران تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار کردند.

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره)  بیش از صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و تمامی ادارات و نهادهای گچساران با حمل پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و نصب تصاویر و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری در گچساران مسیر فرودگاه به سمت گلزار شهدای گچساران را رژه رفتند.

 گفتنی است شرکت کنندگان در این آیین با نثار گل، با نثار شاخه گلی و قرائت فاتحه یاد شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول