اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تکذیب وجود 2 مورد کروناویروس در تبریز

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، شناسایی 2 نفر مبتلا به کرونا ویروس در تبریز را تکذیب کرد.

تکذیب وجود 2 مورد کروناویروس در تبریز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، شناسایی دو نفر مبتلا به کرونا ویروس در تبریز را تکذیب کرد.

وی افزود: پیش از ظهر پنجشنبه دو نفر از افراد تبعه چین که چند روز قبل از کشور چین به جمهوری آذربایجان سفر کرده و چهارشنبه وارد کشور ما شده بودند؛ با علایم تب و شبه آنفلوآنزا به یکی از بیمارستان‌های شهر تبریز مراجعه و پس از معاینه و نمونه برداری، طبق پروتکل کشوری در مکانی که برای ارایه خدمت به بیماران مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در نظر گرفته شده بود، منتقل و بستری شدند.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: این افراد تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته و پس از آزمایش های تکمیلی مشخص شد هر دو نفر مبتلا به آنفلوانزاى نوع B بوده‌اند.

گویا ضمن تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مورد کرونا ویروس در سراسر کشور دیده نشده است، افزود: کلیه نیروهای بهداشتی با تمام امکانات به صورت شبانه روزی در حال رصد و کنترل مبادی ورودی کشور هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول