اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی بانوان اصفهانی در لیگ فوتبال/ صعود نامی‌نو به نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان

شکست ذوب‌آهن مقابل تراکتور، پیروزی بانوان اصفهانی در لیگ فوتبال و صعود نامی‌نو به نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

پیروزی بانوان اصفهانی در لیگ فوتبال/ صعود نامی‌نو به نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز ۱۱ بهمن ماه علاوه بر این‌که لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد، بسکتبالیست‌های نامی‌نو به نیمه‌نهایی لیگ برتر بانوان راه پیدا کردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در اصفهان، تیم فوتبال سپاهان که میزبان آویسا خوزستان بود با نتیجه پرگل ۶ بر یک به پیروزی رسید؛ هاجر دباغی در این مسابقه هتریک کرد و سایر گل‌های زردپوشان را هم مریم رهیده، صفورا جعفری و شقایق روزبهان به ثمر رساندند.

ذوب‌آهن دیگر تیم اصفهانی نیز که به دیدار آذرخش زاگرس شیراز رفته بود با نتیجه ۲ بر صفر بر میزبان خود به پیروی رسید؛ گل‌های ذوب آهن را سارا سبزواری و انیس دشتیان‌پور به ثمر رساندند.

در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان سپاهان با ۳۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری سیرجان جای این تیم را در رده سوم جدول گرفت و ذوب‌آهن نیز با ۱۸ امتیاز هفتم است.

✅ در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر با نتیجه ۲ بر یک ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد؛ تک گل ذوب‌آهن را هادی محمدی در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند؛ ذوب آهن با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

✅ در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال بانوان دختران نامی‌نو در آخرین دیدار خانگی خود در سالن آزادی خوراسگان با نتیجه ۴ بر ۲ رهیاب گستر تهران را شکست دادند؛ همچنین هیأت خراسان رضوی با نتیجه پرگل ۶ بر صفر هیأت اصفهان را شکست داد.

نامی‌نو اصفهان با ۴۴ امتیاز در رده پنجم جدول است و هیأت فوتبال اصفهان با ۴ امتیاز در قعر جدول جای دارد.

✅ در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و هواپیمایی کیش ایر مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت نماینده اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به پیروزی رسید؛ دیدار تیم‌های شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان نیز به دلیل مصدومیت سرمربی کازرون در سانحه تصادف از طرف فدراسیون به تعویق افتاد.

✅ در هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال مردان ذوب‌آهن اصفهان مقابل پالایش نفت آبادان شکست را پذیرفت، در این دیدار پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶۵ بر ۵۹ ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد؛ ذوب آهن با ۳۱ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

همچنین در دور برگشت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی‌نو اصفهان در ورزشگاه آرارات با نتیجه ۶۱ بر ۵۸ از سد مهمان خود تیم خانه بسکتبال هرمزگان گذشت و با این نتیجه به طور مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ صعود کرد.

✅ سجاد مردانی تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی به همراه ۱۳ هوگوپوش دیگر جواز ادامه حضور در اردوی تیم ملی تکواندو را بدست آورند؛ این افراد با شرکت در مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان در اردو باقی ماندند.

مسابقات قهرمانی آسیا ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه در «بیروت» لبنان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان تکواندو کشورمان تا این رویداد روزانه ۲ نوبت تمرینات را پشت سر می‌گذارند.

✅ ۵۰ هندبالیست به نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور دعوت شده بودند که در اصفهان اردوی خود را برپا کردند؛ در این مرحله ۳۰ نفر انتخاب می‌شوند و به مرحله دوم راه می‌یابند که در پایان ۱۰ نفر انتخاب می‌شوند و به تیم ملی برای شرکت در در رقابت‍‌های قهرمانی آسیا راه پیدا می‌کنند.

✅ در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان سبز‌پوشان ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر ۲ تیم صدرنشین سایپا را شکست دادند؛ در دیگر بازی نیز بلند قامتان باریج اسانس کاشان با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود پیکان را مغلوب کردند.

✅ حسین شاوردی با عقد قراردادی به مدت ۲ سال و نیم به تیم ذوب‌آهن پیوست؛ این مدافع تیم ملی فوتبال جوانان ایران سابقه حضور در تیم فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول