اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

تمهیدات استانداری تهران برای ورود 80 نفر از دانشجویان از چین به کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: تمهیدات لازم از سوی استانداری تهران برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است و اقدامات لازم برای ورود 80 نفر از دانشجویان از چین به کشور انجام شده است.

تمهیدات استانداری تهران برای ورود 80 نفر از دانشجویان از چین به کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی،‌ فرماندهی و پاسخ به بحران استان تهران که در خصوص ضرورت اقدامات و قرنطینه مسافران چین به تهران و ایجاد قرارگاه زیست پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار داشت: با اعلام وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه و در طی شیوع بیماری کرونا در دو شهر چین تعدادی از هموطنان و دانشجویان کشور ما در این کشور حضور داشتند که قرار شد با تمهیداتی به کشور بازگردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد این دانشجویان به 80 نفر می‌رسد گفت: لذا برای ورود این افراد به کشور باید اقدامات پیشگیرانه‌ای صورت بگیرد تا ناقل این بیماری به کشور نباشند.

تقی‌زاده افزود: از بدو ورودشان به کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) اقدامات لازم صورت می‌گیرد و سپس با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل نگهداری و قرنطینه آنها مشخص می‌شود و حدود دو هفته در محلی مناسب این افراد قرنطینه خواهند شد و پس از دو هفته اگر مشکل خاصی پیش نیاید می‌توانند از قرنطینه خارج شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: هنوز نمی‌تواند اعلام کرد این افراد دارای بیماری کرونا هستند؛ چراکه آزمایش‌های لازم باید صورت بگیرد شاید هیچ کدام از این افراد ناقل این بیماری نباشند.

وی افزود: مقرر شد شهرداری تهران هم تمهیدات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای جابجایی این افراد در صورت موارد مورد نیاز انجام دهد و در سطح استان تهران نیز اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

تقی‌زاده گفت: وزارت بهداشت مکلف به اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم در مورد بیماری کرونا است و در این خصوص بیلبوردهای شهر تهران آماده اطلاع‌رسانی به مردم برای پیشگیری بیماری کورونا خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: مدیریت بحران استان تهران تمامی هماهنگی‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده است تا در صورت بروز و شیوع بیماری کرونا در استان تهران فضاها و مکان‌های قرنطینه مشخص باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول