اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

معامله قرن یک فریب قرن است

امام‌جمعه رودسر با اشاره به طرح معامله قرن برای مذاکره و توافق با رژیم صهیونیستی گفت: معامله قرن یک فریب قرن بوده که تبلیغات گسترده شیطان بزرگ مطرح‌شده و جهان اسلام به آمریکا اجازه این طرح ننگین را نخواهند داد.

معامله قرن یک فریب قرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان رودسر با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی با ورود امام راحل به میهن اسلامی پس از 17 سال تبعید و استقبال عظیم ملت ایران از رهبرشان آغاز شد.

وی با اشاره به سخنان نورانی امام (ره) که انقلاب اسلامی انفجار نور بود و 22 بهمن یوم‌الله است، افزود: شاید این سخن امام راحل در زمان‌های اوایل انقلاب خیلی معنا نشده بود اما امروز پس از 41 سال از عمر انقلاب اسلامی و بیداری امت اسلامی ما شاهد تشعشع این نور هستیم.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به شهادت رسیدن سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گام دوم انقلاب توسط شقی‌ترین انسان‌های کره زمین تصریح کرد: دشمنانی که فکر می‌کنند نور انقلاب اسلامی در حال افول است حضور گسترده مردم ایران و عراق در مراسم خاک‌سپاری سردار دل‌ها و برگزاری مراسم های مختلف این شهید در سطح دنیا تشعشع انقلاب را نشان داد و به رخ جهانیان کشید که راه امام و شهدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هر انقلابی بعد از مدتی دچار آفت و آسیب‌هایی می‌شود و انقلاب ما همه از مسئله مستثنی نبوده هرچند رویش‌ها و ریزش‌هایی هم رخ‌داده، گفت: ریزش‌ها در حد خود اما رویش‌ها فوق‌العاده بوده و امروز ما با حضور شهدای مدافع حرم و جوانان انقلابی درصحنه‌های مختلف به‌رغم همه حملات فرهنگی دشمن، شاهد رویش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

روحانی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری به مسؤولین جامعه که ساده‌زیست و بی‌آلایش باشید و زندگی تجملاتی نداشته باشید، افزود: تجمل‌گرایی سم مهلکی برای مسئولین است و درحالی‌که مردم درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی خود هستند آیا تجمل‌گرایی مسئولین نمی‌تواند یک عامل ریزش‌ها باشد؟

وی تجمل‌گرایی را در مکتب علوی ممنوع خواند و بیان کرد: چه معنی دارد که بعضی از مسؤولین شهرستان بجای ساده‌زیستی میلیون‌ها تومان از پول بیت‌المال را صرف بازسازی منزل خود کند تا خانواده‌اش راحت زندگی کنند پس زن و بچه مردم چه می‌شود؟

خطیب جمعه رودسر با اشاره به اینکه بی‌حالی و بی‌تفاوتی برخی از متصدیان نظام می‌تواند در ریزش‌ها تأثیرگذار باشد، افزود: برخی منافع شخصی خود را بر منفعت نظام ترجیح می‌دهند و از وقت و امکانات اداری برای کارهای شخصی و خانوادگی استفاده می‌کنند درحالی‌که شخصی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی شبانه و روز خود را وقف خرج اسلام، انقلاب و مردم کرد تا در این مسیر به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه 99 درصد نگاه مسئولین اجرایی امروز کشور غیرفرهنگی است و این امر می‌تواند در ریزش‌ها مؤثر باشد، گفت: مردم علاوه بر خدمات عمرانی از مسئولین خود انتظار دارند تا به مسائل فرهنگی هم توجه کنند مسجد گلزار شهدای رودسر در سال 96 توسط عده‌ای فریب‌خورده دشمن به آتش کشیده شد و این مسجد درحالی‌که ظرف مدت شش ماه می‌توانست ساخته شود تاکنون نگاهی به آن نشده است.

روحانی با اشاره به دهه فجر انقلاب و آئین‌های افتتاح پروژه‌ها توسط مسؤولین بیان کرد: عده‌ای از دولتمردان واقعاً خدمات ارائه می‌دهند امام عده‌ای دیگر به صندلی ریاست تکیه زده‌اند درحالی‌که جامعه اسلامی نیازمند خدمتگزاری و نوکری مردم کردن است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها سیاه نمایی، تبلیغاتی و انتخاباتی است و تعدادی هم خدماتی است، افزود: مردم مراقب باشید که فریب ظاهرسازی را نخورید.

امام‌جمعه رودسر خطاب به شورای نگهبان که مبادا نمایندگان فعلی کشور برای جلب آراء مردم بخواهند از فرصت طلایی دهه فجر انقلاب در مراسم افتتاحیه‌ها به نفع خود برای تبلیغات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: بیش از سه سال به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در شهرستان رودسر حضور پیدا کردم در طی این مدت مشکل مردم گرچه پشت را بارها به مسئولین گوشزد کرده‌ام تا کی مردم در این اتوبان باید بمیرند تا مسئولین به فکر مردم بیفتند.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسئولین به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب افزود: مسؤولین ما بیش از آنکه به جناح‌ها و گروه‌ها توجه کنند لازم است تا در مسیر ارزش‌های انقلاب و امام (ره) برای خدمت به مردم حرکت کنند.

روحانی با اشاره به طرح معامله قرن برای مذاکره و توافق با رژیم صهیونیستی گفت: معامله قرن یک فریب قرن بوده که تبلیغات گسترده شیطان بزرگ مطرح‌شده و جهان اسلام، ملت فلسطین و جبهه مقاومت به آمریکا اجازه این طرح ننگین را نخواهند داد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول