اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح مذاکره مجدد با آمریکا، اهانت به غیرت و عزت مردم ایران است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، یا الفبای سیاست را نمی‌دانند یا الفبای غیرت را، این اهانت به غیرت و عزت مردم ایران است.

طرح مذاکره مجدد با آمریکا، اهانت به غیرت و عزت مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان این‌که تقوا در سیاست باید بیشتر به آن توجه شود، اظهار داشت: در آستانه دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، بزرگ‌ترین استقبال در تاریخ بشریت در 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام (ره) رقم خورده است، تاریخ چنین استقبالی را سراغ ندارد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان این‌که امام (ره) فرمودند، نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد که گاه با انتخاب اشتباه این اتفاق افتاده است، افزود: حدود 20 روز تا انتخابات مجلس باقی مانده است، باید گسترده در انتخابات شرکت کنیم و دلسرد نشویم.

وی با بیان این‌که اگر بعضی از مسؤولان با بی‌تدبیری عمل کردند نباید این امر مانعی از حضور در پای صندوق رأی شود، گفت: حضور گسترده در انتخابات ادامه دهنده راه شهدا است؛ باید درست و دقیق انتخاب کنیم، تاکنون هر جا ضربه خوردیم از انتخاب غلط بوده است.

قائمی با درخواست از نیروهای ولایی و انقلابی نامزد انتخابات مجلس برای ائتلاف، بیان کرد: با کثرت کاندیداها آرا را خرد نکنید، گاهی ایثار و از خودگذشتگی خودش یک مسؤولیت و عمل انقلابی است، هر چه تعداد نامزدهای انتخابات محدود شود، مردم در انتخاب راحت‌تر هستند.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر این‌که اخلاق انقلابی و اسلامی را کاندیداها و طرفداران‌شان رعایت و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، تصریح کرد: شورای نگهبان حدود 90 نفر از نمایندگان فعلی را رد صلاحیت کرد یعنی کسانی که در مجلس هستند، به گفته سخنگوی شورای نگهبان بسیاری از آن‌ها رانت‌خواری و مشکلات اخلاقی داشتند، امیدوار هستیم شورای نگهبان تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرد و محکم برخورد کند.

وی با بیان این‌که حتی رئیس جمهور با کنایه و طنز شورای نگهبان را مورد طعنه قرار داد، خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند، من هشدار می‌دهم، توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، کسی حق ندارد در نطق‌ها و مصاحبه‌ها به آن توهین کند.

قائمی با با بیان این‌که سردار سلیمانی بر کشورهای همسایه حق دارد، گفت: اگر در کشور و در مرزها امنیت و اقتدار داریم از فداکاری‌ها و شجاعت‌های سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و رهبری‌، رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر این‌که اگر فداکاری‌های سردار سلیمانی نبود وضع ما مانند سوریه و عراق بود، ادامه داد: تمام نقشه داعش برای ایران بود، سردار سلیمانی و هم رزمانش ریشه داعش را خشکاندند.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور آمریکا با صراحت اعلام کرد، شخصاً دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کردم، در این شرایط ظریف به آمریکا می‌گوید تحریم‌ها را بردارید تا مذاکره کنیم، اضافه کرد: بنده به این دولت‌مردان غرب‌گرا می‌گویم 6 سال کشور را معطل برجام و مذاکره کردید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید و گام به گام به سر جای اول خود باز می‌گردید، آیا هنوز به دشمن امید دارید، آقای ظریف از مذاکره با قاتل شهید سلمیانی چه هدفی را دنبال می‌کنید، آیا این معنای نادیده گرفتن خون سردار سلیمانی نیست، کجای دیدگاه شما با خواست مردم که خواستار انتقام شدند همخوانی دارد؛ ترامپ هم جواب داد، نه مرسی، این ملت فریادش، هیهات منه ذله است.

قائمی با تأکید بر این‌که وزرا، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و مسؤولان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، تصریح کرد: سردار سلیمانی با گریه سه مرتبه گفت، ولله، ولله، ولله از مهم‌ترین شئون عاقبت‌بخیری رابطه قلبی و دلی و حقیقی با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست گرفته است.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، یا الفبای سیاست را نمی‌دانند یا الفبای غیرت را، این اهانت به غیرت و عزت مردم ایران است، این سیاست‌مداری نیست؛ آمریکا و اذنابش گاو شیرده می‌خواهند و ایران اسلامی مستقل را نمی‌خواهند.

انتهای پیام/63101/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول