اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن با طرح «معامله قرن» زوال خود را پیش انداخت

امام جمعه زرین‌شهر گفت: طرح موضوعاتی چون سازش با دشمن از توطئه‌های مستکبران بود تا خود فلسطینی‌ها را به جان هم بیندازد، اما امروز دشمن دوباره حماقت کرد و با طرح معامله قرن زوال خود را پیش انداخت.

دشمن با طرح «معامله قرن» زوال خود را پیش انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: در دنیا عده‌ای به دنبال این تفکر بودند که علم برای نجات کافی است وبا یک غرور کاذب اعتقاد داشتند که با علم می‌توان همه‌ی مشکلات را حل‌وفصل کرد و هر چیزی غیرازاین روند را ناپسند می‌دانستند و برخی دیگر به استعمار کشورها پرداختند و با مستعمره کردن کشورهای مختلف در دنیا به حکمرانی خود مشغول بودند.

امام جمعه زرین‌شهر بابیان اینکه چتر استعمار بر روی خیلی از کشورهای دنیا حتی ایران عزیز خودمان پهن بود، یادآور شد: جبهه استکبار با به‌کارگیری ابزارهای وحشتناک خود به مقابله بافرهنگ غنی اسلام پرداختند و فرهنگ‌های عزت بخش اسلامی مانند روحیه خودباوری، استقامت و ایستادگی را از بین بردند در چنین شرایط خطرناکی هدیه الهی خداوند محقق شد و انقلاب اسلامی در ایران عزیز تحقق یافت، به‌عبارت‌دیگر انقلاب اسلامی ایران هدیه بزرگ خداوند به جهان اسلام و حتی غیرمسلمانان بود.

وی با تأکید براینکه با پیدایش انقلاب اسلامی  ایران توطئه‌های جهانی دشمنان کم‌کم رنگ باخت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی روحیه عزت و ایستادگی را در میان مردم جهان جلوه داد و حیاتی دوباره بخشید و زمانی که شعله‌های انقلاب اسلامی ایران روشن شد کم‌کم این شعله‌ها به آن‌سوی مرزها رفت و باعث عزت و آبروی  کشورهای مختلف گردید.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره به طرح معامله قرن توسط ایادی استکبار و هدفشان از این طرح متذکر شد: طرح موضوعاتی چون سازش با دشمن از توطئه‌های مستکبران بود تا خود فلسطینی‌ها را به جان هم بیندازد، اما امروز دشمن دوباره حماقت کرد و با طرح معامله قرن  زوال خود را پیش انداخت.

وی افزود: چندی پیش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سردار عزیز اسلام حاج قاسم را ترور کرد و اشتباه فاحشی انجام داد  چراکه شهید سردار سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی شد و خون سردار در کل جهان جوشید و حماسه عزت و اقتدار و بیزاری از دشمن را رقم زد و حال حماقتی دیگر بانام معامله قرن  انجام شد و تمام جهان فهمیدند معنای سازش با  دشمن یعنی نابودی تمام.

باقریان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از همان ابتدای که شعله‌های انقلاب در میان فلسطینی‌ها  روشن شد تنها راه عزت و اقتدار فلسطین را مقاومت و ایستادگی اعلام کرد و امروز معنای حقیقی این حرف برای دنیا و خود فلسطینی‌ها  نمایان شده است.

وی با توجه با شیوع ویروس کرونا در کشور چین تصریح کرد: برخی کشورهای استکباری با شیوع  ویروس‌ها به دنبال نابودی رقیب‌های خود در علم، اقتصاد، قدرت و سرمایه هستند، نمونه بارز آن درگذشته شیوع ویروس ایدز در قلب آفریقا بود که منجر به نابودی  جمعیت آن کشور شد، امروز هم ویروس کرونا می‌تواند توطئه‌ی باشد برای زمین زدن کشور چین، ضرورت این است که همه متصدیان امر  به‌شدت مراقب باشند و در خصوص مراقب و پیشگیری در چنین مواردی غفلت نکنند.

امام جمعه زرین‌شهر با اشاره به درپیش بودن انتخابات در کشورمان تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای آینده کشور مهم و حساس است چراکه وجود یک مجلس ارزشی و انقلابی می‌تواند بسیاری از دردهای ناشی از مشکلات کشور را کاهش دهد.

انتهای پیام/63081/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول