اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معامله قرن معامله نکبت و بدبختی برای جهان اسلام است

امام جمعه بندرلنگه گفت: با بیانات اخیر رهبری دیگر جای مذاکره است، مواظب باشیم حرف‌هایی نزنیم که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند.

معامله قرن معامله نکبت و بدبختی برای جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیات و روایات در خصوص اسراف، اظهار کرد: هر کس در زندگی اسراف کند خداوند او را از روزی محروم می‌کند و کسی که در زندگی میانه‌رو باشد هرگز فقیر نمی‌شود و اسراف متاسفانه در جامعه ما بیداد می‌کند.

وی به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۱۲ بهمن سالگرد پیروزمندانه بازگشت امام پس از ۱۴ سال تبعید به میهن اسلامی بود که رژیم فکر می‌کرد با دور نگه داشتن ایشان از کشور، مردم فراموشان می‌کنند اما نمی‌دانست امام در دلهای مردم جا دارد.

امام جمعه بندرلنگه بیان داشت: آمریکا همان شیطان بزرگ در این ۴۱ سال از عمر انقلاب علیه این نظام مقدس توطئه‌ها کرد که به حمدالله تمام نقشه‌هایش نقش بر آب شد و شما عزیزان بدانید که حفظ و نگهداری انقلاب سخت‌تر از انقلاب است.

آیت‌الله رکنی گفت: با بیانات رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اخیر در تهران، آیا دیگر جای مذاکره است مواظب باشیم حرف‌هایی نزنیم که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند باید مسؤولان پشت سر رهبری حرکت کنند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طرح معامله قرن ترامپ معامله نکبت و بدبختی برای جهان اسلام است و این تأسف است می‌طلبد جهان اسلام و کشورهای مسلمان علیه این طرح متحد شوند و محکوم کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول