اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لائینی امام جمعه جدید نکا با استقبال گرم و باشکوه مردم و مسؤولان ولایت‌مدار نکا، اولین نماز جمعه این شهرستان را اقامه کرد.

استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، استقبال مسؤولان و مردم از امام جمعه جدید نکا امروز جمعه، از بیت آیت‌الله محمدی‌لایینی تا مصلای بزرگ شهرستان نکا برگزار و اولین نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لایینی اقامه شد.

 

 

مراسم معارفه امام جمعه نکا با حضور حجت‌الاسلام محمد انتظاری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، در این مراسم با تجلیل و تقدیر از تلاش‌های دو دهه حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی امام جمعه وقت نکا که اکنون به سمت نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری منصوب شدند؛ سنگر نماز جمعه را سنگری عبادی و سیاسی دانست که وحدت‌آفرین است.

 

حجت‌الاسلام محمد انتظاری گفت: نماز جمعه، سنگری دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین است که باید حضور حداکثری مردم در این پایگاه عبادی و سیاسی، این سنگر حفظ شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه افتخار ماست که باید دستاوردهای نظام به درستی برای مردم بیان شود.

این مسؤول بیان داشت: تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم در سنگرهای مختلف در ایام‌الله دهه فجر باید به مردم بیان شود و با تبیین دستارودهای نظام، مردم را شاد و به نظام امیدوار کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به انتخاب، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لایینی به عنوان امام جمعه جدید نکا گفت: این انتصاب به دلیل درخواست‌های مکرر مردمی و مطالبه‌گری به تهران بوده است که این امر محقق شد.

 

در این مراسم حکم امامت جمعه حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لایینی امام جمعه جدید نکا، از سوی حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به وی اعطاء شد.

انتهای پیام/86002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول