اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ مردم به نامزدهای اصلح رأی دهند

امام جمعه سمنان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی بیان کرد.

انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است/ مردم به نامزدهای اصلح رأی دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان نمی‌توانند راهی را که امام راحل مشخص فرمودند، از بین ببرند.

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلابی را بنیان نهادند که نمونه آن در سراسر جهان وجود ندارد؛ ایشان علم و عمل را کنار هم داشتند و انقلابی شکل گرفت که تمام تحولات جهانی را بر هم زد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: تلاش‌های مدبرانه، خالصانه و عالمانه امام خمینی (ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز همه ما وظیفه داریم تا نگهبان این انقلاب باشیم.

شاهچراغی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از برکت‌های انقلاب دانست و گفت: در طول بیش از 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، تلاش‌های زیادی انجام شده و برکت‌های پیروزی انقلاب اسلامی بسیار زیاد است و باید حفظ شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری به‌ خوبی پس از امام راحل، انقلاب اسلامی ملت ایران را هدایت و راهبری فرمودند و امروز به واسطه این رهبری مدبرانه، در اقتدار و امنیت هستیم؛ باید دستاورهای انقلاب برای مردم بیان شود.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در راستای توجه به مردم‌سالاری دینی بیان کرد و گفت: انتخابات نشان می‌دهد که مردم در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و باید این بار هم شاهد انتخاباتی پرشور، با شکوه و میلیونی باشیم تا دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه مردم ایران همواره با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات دستاورد مهم انقلاب اسلامی را در این حوزه حراست کرده‌اند، گفت: چشمان همه کشورهای دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است و این انتخابات اهمیت زیادی دارد و باید با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی تصریح کرد: از طرفی، در کنار حضور در انتخابات باید تلاش شود تا کاندیدای اصلح انتخاب شود و فردی به مجلس برود که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و دغدغه‌های آنها را بشناسد و در مسیر رفع آنها گام بردارد.

امام جمعه سمنان با تقدیر از تلاش‌های شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان گفت: حق‌الناسی در تأیید صلاحیت‌ها بر گردن شورای نگهبان است که تا امروز به‌خوبی رعایت شده و مردم نیز باید با بررسی دقیق برنامه‌های کاندیداها و حضور پای صندوق‌های اخذ رأی، حق‌الناسی که بر گردنشان است را ادا کنند.

شاهچراغی از مسؤولان استان سمنان خواست تا برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و همواره به مشکلات آنها توجه داشته باشند.

انتهای پیام/74012/م/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول