اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر در قرچک برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک از برگزاری ۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.

۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر در قرچک برگزار می‌شود

محسن خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در رشته‌های مختلف و با همکاری هیئت‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

وی درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها گفت: امسال برنامه‌های ورزشی همچون مسابقات کشتی، آمادگی جسمانی، دومیدانی، دوچرخه‌سواری، شطرنج، طناب زنی، شنا، مسابقات رزمی و پیاده‌روی خانوادگی خواهیم داشت.

خادمی بیان داشت: از برنامه‌های گروهی که در ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار خواهیم کرد داژبال، فوتسال، والیبال، کوه‌پیمایی از دیگر رشته‌های ورزشی است که در این ایام در محله‌ها برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک اظهار داشت: در حوزه‌های فرهنگی و جوانان نیز تجدید میثاق جامعه ورزشی قرچک با آرمان‌های امام راحل (ره)، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مهارت‌های زندگی و مشاوره پیش از ازدواج و از همه مهم‌تر دیدار با خانواده شهدای ورزشکار را در دهه مبارک فجر برگزار می‌کنیم. 

خادمی با تأکید بر حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان قرچک در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: ورزشکاران و جوانان این شهرستان همچون سال‌های گذشته با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و مشتی محکم بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

وی در پایان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از جهت‌های مختلف مهم است چراکه 22 بهمن امسال مزین شده به چهلم سردار سلیمانی و حضور و تجدید میثاق مردم با نظام و ولایت است تا دشمنان نظام را بار دیگر همچو گذشته ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/67037/م/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول