اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گرامیداشت دهه فجر با اجرای ۲۰۰ برنامه در قشم

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم از اجرای ۲۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این بین ۴۱ برنامه شاخص باحضورباشکوه مردم و مسؤولان برگزار خواهد شد.

گرامیداشت دهه فجر با اجرای ۲۰۰ برنامه در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر، اجرای 200 برنامه در سطح شهرستان قشم برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این بین به مناسبت 41 سالگی انقلاب، 41 برنامه شاخص در نظر گرفته شده که با حضور مسوولان ارشد شهرستان و استان برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب، عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه، جشن شب‌های فجر در مدارس، برپایی میز خدمت، مسابقات فرهنگی هنری، افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله برنامه‌های شاخص است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی، تجلیل از مادران شهدا، مهرواره یار انقلاب، همایش علماء شیعه و سنی، تجلیل از پیشکسوتان نهضت امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه‌های شاخص برشمرد و ادامه داد: برگزاری راهپیمایی با شکوه 22 بهمن با شعار «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» برجسته‌ترین برنامه این دهه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: پرچم 41 متری جمهوری اسلامی ایران رنگ آمیزی شده با طرح دست کودکان و نوجوانان قشمی در راهپیمایی رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شعار دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» قرار داده شده و تمامی برنامه‌ها با این رویکرد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول