اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری هفته پایانی دور رفت لیگ استانی بسکتبال

لیگ استانی بسکتبال مردان آذربایجان‌شرقی با برگزاری 2 دیدار‌ به نیم فصل خود خواهد رسید.

برگزاری هفته پایانی دور رفت لیگ استانی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تا پایان هفته چهارم تیم‌های مراغه و تبریز الف در قامت مدعیان اصلی قهرمانی خود را مطرح کرده‌اند، ضمن اینکه تیم‌های سراب و تبریز ب هم حرف‌هایی برای گفتن دارند.

در بازی نخست این هفته تیم تبریز الف میزبان هشترود خواهد بود‌. می‌توان با توجه به توانایی تیم تبریز الف کار چندان سختی را برای شاگردان یونس نمونه‌خواه در مقابل هشترودی‌ها عنوان نکرد‌، هر چند که در هیچ ورزش و رشته‌ای نمی‌توان از قبل یک تیم را برنده مطلق معرفی کرد.

اما مسابقه بین تیم‌های سراب و تبریز ب را می‌توان به عنوان یک دیدار نزدیک و غیرقابل پیش‌بینی به حساب آورد که حاوی جذابیت‌های خاص خود است.

مسابقه  سراب با تبریز همواره از حس رقابتی و برتری‌جویی خاصی برخوردار است و در این میان میزبانی سرابی‌ها در کنار حضور تیمی از تبریز می‌تواند یک مسابقه نزدیک و دیدنی را به تصویر بکشد.

با انجام این دیدارها دور رفت لیگ استانی به انتها می‌رسد و به احتمال زیاد در فاصله دور رفت و برگشت بازی‌های عقب افتاده از جمله مسابقه حساس مراغه – سراب نیز ترتیب داده خواهد شد تا تیم‌ها به میزان مساوی 5 دیدار در انتهای دور رفت برسند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول