اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ارتقا سلامت اداری و امنیت شغلی؛ اولویت حفاظت اطلاعات قوه قضائیه

جانشین حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: اولویت کاری ما سلامت اداری و امنیت شغلی است.

ارتقا سلامت اداری و امنیت شغلی؛ اولویت حفاظت اطلاعات قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان لرستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان که با حضور مقامات ارشد قضایی استان و مدیران سازمانهای تابعه و دستگاه‌های اجرایی و مقامات امنیتی، نظامی و انتظامی استان در سالن همایش‌های دادگستری شهرستان خرم‌آباد برگزار شد. 

مهدوی جانشین حفاظت اطلاعات قوّه قضائیه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و ابراز خرسندی از حضور در استان ولایتمدار و شهید پرور لرستان بیان داشت: الحمدالله دادگستری استان لرستان از عملکرد خوبی در خدمت رسانی به مردم برخوردار است و از جمله استان‌های موفق در زمینه حفاظت اطلاعات محسوب می‌شود که با مدیریت کارآمد توانسته منشاء خدمات ارزنده‌ای باشد.

این مقام قضایی کشور سپس افزود: ارتقاء سلامت اداری و امنیت شغلی اولویت کاری ماست و همکاران خدوم دستگاه قضایی با وجود حجم بسیار بالای کاری و ایجاد تنش و استرس محیطی لیکن همواره با عملکرد خود موجبات رضایت عمومی را فراهم نموده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز نمود: سردار سلیمانی از جمله خدمتگزان واقعی به نظام بود که پس از 45 سال مجاهدت به آرزوی دیرین و پاداش واقعی خود یعنی شهادت رسید به همین مناسبت ما بایستی عرض تسلیت بگوییم به خودمان که جامانده‌ایم و تبریک عرض نماییم به این شهید والا مقام و تمامی شهدای گرانقدر اسلامی که چراغ راه ما و آیندگان هستند.

جانشین حفاظت اطلاعات قوّه قضاییه تصریح کرد: همکاران محترم دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه بایستی به خود افتخار کنیم که وظیفه خدمتگذاری به مردم در عرصه قضایی به ما سپرده شده است ما به عنوان همکاران شهید بهشتی بایستی به مبارزه جدی با مفسدین بپردازیم زیرا انتظار مردم از دستگاه قضایی بسیار بالا است.

مهدوی افزود: وظیفه ما تعالی و رشد عبودیت در جهت خداست و هرگاه تلاش و کار ما جنبه الهی به خود بگیرد عبادت محسوب می‌شود و با علم به اینکه دوره معاصر عصر دانایی و بصیرت است باید در برآوردن انتظاران به حق مردم از حاکمیت کوشش نماییم، مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران می‌باشند، وظیفه ما صرفا" خدمتگذاری است.

وی خاطرنشان کرد: در عصر دانایی مسئله رقابت در خدمت در جهت جلب رضایت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ در شرایط فعلی و استفاده عموم از رسانه‌های ارتباط جمعی دیگر فاصله زمانی و مکانی مطرح نیست پس باید مراقب رفتار، گفتار و اعمال خود باشیم زیرا ما متولیان امر گسترش عدالت بایستی در قضاوت‌ها اصل بی طرفی واخلاق مداری را رعایت نماییم.

وی در پایان بیان داشت: براساس تحقیقات اخیر مشخص شده است 40 درصد مراجعات به محاکم قضایی بی مورد است و بایستی دانش حقوقی مردم را توسط رسانه ارتقاء بخشید تا حجم مراجعات و تعداد پرونده ها افزایش نیابد.

لازم به ذکر است در این مراسم از سیّد رحیم کاظمی مدیر اسبق حفاظت اطلاعات دادگستری استان تقدیر و حکم مسئولیت جناب آقای حسین رضا دلفان مسؤول جدید حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول