اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اکران 13 فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در لرستان

معاون هنری ، سینمایی ارشاد لرستان گفت:13 فیلم ازبخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در سه سانس در سینما استقلال خرم‌آباد اکران می‌شوند.

اکران 13 فیلم  بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در لرستان

فرید رحمتی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته 13 فیلم از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در قالب چهارمین جشنواره فیلم فجر لرستان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در سینما استقلال خرم‌آباد به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در سه سانس و در ساعات ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن شماره یک سینما استقلال خرم‌آباد اکران می‌شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد  لرستان اسلامی بیان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، فیلم‌های اختصاص یافته به چهارمین جشنواره فیلم فجر لرستان شامل "خون شد"  "خروج"، "درخت گردو"، "بی صدا حلزون"، "پدران"، "پوست"، "تعارض"، "سینما شهر قصه" "شنای پروانه" کارت، "عامه پسند"، "مردن در آب معطر"  "آبادان یازده ۶۰" و "ابر بارانش گرفته" خواهند بود.

رحمتی با اشاره به اینکه در این دوره یک بخش ویژه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است،  تصریح کرد: در بخش پروانه‌ها نیز که ویژه کودکان و نوجوانان است، فیلم های "کانی و ستاره" ، "منطقه پرواز ممنوع" "،تورنا ۲ "، "قطار آن شب" و "بیست و سه نفر"  حضور دارند.

 وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: فیلم‌های بخش پروانه‌ها همه روزه در یک سانس نمایش داده می‌شوند.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول