اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اثرات و برکات شهادت سردار سلیمانی، از زمان حیاتش بیشتر است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج اثرات و برکات شهادت سردار سلیمانی را امروز از زمان حیاتش بیشتر دانست و گفت: همبستگی مردم ایران اسلامی که در آئین تشییع این شهید بزرگوار در ایران دیدید، حمله به پایگاه عین‌الاسد امریکا و در آخر خروج امریکا از منطقه از برکات خون شهید سلیمانی است.

اثرات و برکات شهادت سردار سلیمانی، از زمان حیاتش بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، دومین یادواره شهدای صنایع دستی استان زنجان و آئین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار حق‌طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج برگزار شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در این یادواره اظهار کرد: باید دست پدرانی را بوسید که با نان حلال چنین فرزاندنی پروانده‌اند و خاک چادر این مادران را سرمه چشم کرد که چنین فرزندانی تربیت کرده‌اند.

سردار احمد حق‌طلب ادامه داد: درست است ما در غم شهدا سوگواریم اما اول باید دید این شهدا چه کرده‌اند، شاید در دید مادران این شهدا آنها قطره‌ای باشد در دریای انقلاب ولی باید گفت، پدران و مادران شهدا، فرزندان شما در برابر بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان ایستادند و پیروز بیرون آمدند و اگر جنگ ۸ ساله ما را به عنوان جنگ جهانی نام بگذارند، اغراق نکرده‌اند چرا بیش از ۴۰ کشور به صدام کمک کرده‌اند.

وی با تاکید بر اتحاد دو بلوک شرق و غرب در برابر جمهوری اسلامی ایران در هفت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در جنگ هشت ساله ما دو بلوک شرق و غرب در یک نقطه تاریخی برای مقابله با نظام اسلامی ایران همچون دو لبه قیچی برای قطع نظام و انقلاب قرار گرفتند و پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار صدام قرار دادند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی را یک ابر قدرت بشناسند گزافه نگفته‌اند، چرا که کاری که مردم و شهدای ما انجام داده‌اند بی‌بدیل است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: عزیزان در طی دوران دفاع مقدس پیش می‌آمد روزی که ما لنگ یک راکت آر پی جی ۷ بودیم اما امروز مردم خوب و شریف ایران اسلامی با اطمینان به نیروهای مسلح در صحنه حضور می پ‌یابند.

وی اثرات و برکات شهادت سردار سلیمانی را امروز از زمان حیاتش بیشتر دانست و اظهار کرد: همبستگی مردم ایران اسلامی که در آئین تشییع این شهید بزرگوار در ایران دیدید، حمله به پایگاه عین‌الاسد امریکا که بعد از گذشت ۷۵ سال از جنگ جهانی این برای اولین بار بود که یک کشور به آمریکا حمله کرد و امریکا کاری نتوانست انجام دهد و در آخر خروج امریکا از منطقه از برکات خون شهید سلیمانی است.  

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم زنجان در این یادواره گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند: «امروز زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست» و ما نیز بر این عقیده‌ایم که برگزاری چنین رویدادهایی با یادآوری رشادت‌ها جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می‌تواند گامی موثر و اقدامی مفید در زمینه معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان عزیز و همچنین در بین هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی باشد.

وی با تاکید بر اینکه صنعتگران صنایع دستی پیام رسانان فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی هستند، عنوان کرد: هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی با ذوق و سلیقه منحصر بفرد آمیخته با ارزش‌های اعتقادی و دینی خود به عنوان پیام رسانان جدی فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی به ایفای نقش بی‌بدیل خود در عرصه‌های بین‌المللی اقدام می‌کنند.

  در ادامه این مراسم از تمبر یادبود دومین یادواره شهدای صنایع دستی زنجان و آئین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان و جمعی از مسئولان استان رونمایی شد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای صنایع دستی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.  

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول