اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل مسکن مهر در سال 98

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل معابر و زیر ساخت‌های این مسکن اختصاص یافت و اقدامات خوبی نیز برای تکمیل معابر آغاز شده و در حال انجام است.

اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل مسکن مهر در سال 98

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد حسین پناهی فر، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به برنامه ریزی دولت نهم و دهم برای ساخت 77 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در خوزستان اظهار کرد: این طرح در دولت‌های یازدهم و دوازدهم هم ادامه پیدا کرد و تاکنون 57 هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی افزود: 20 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در خوزستان وجود دارد که اولویت وزارت راه و شهرسازی تکمیل این واحدها و تحویل آنها به متقاضیان است.

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خوزستان گفت: در سال 98 حدود 7 جلسه شورای مسکن در استان خوزستان برگزار شده و مشکلات مسکن مهر مطرح و بخشی از انها در این جلسات رفع شد.

وی بیان کرد: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل معابر و زیر ساخت‌های این مسکن اختصاص یافت و اقدامات خوبی نیز برای تکمیل معابر آغاز شده و در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول