اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نگاهی به ۳ تقابل جذاب، پرگل و خاطره‌انگیز دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن

دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن ۲۳ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که تراکتور توانسته تاکنون، هشت بار ذوب‌آهن را در لیگ برتر شکست دهد.

نگاهی به ۳ تقابل جذاب، پرگل و خاطره‌انگیز دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تقابل‌های جذاب، پرگل و پر از اتفاقات جالب را از دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن به یاد داریم، این دو تیم ۲۳ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که تراکتور توانسته تاکنون، هشت بار ذوب‌آهن را در لیگ برتر شکست دهد و در سوی دیگر، ذوب‌آهن نیز هفت پیروزی به دست آورده و هشت بازی این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

3 بازی خاطره‌انگیز و پرگل این دو تیم در لیگ برتر را مرور می‌کنیم:

*پنجم آبان‌ماه سال ۹۴، تراکتور از هفته دهم مسابقات لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن بود که این بازی پرگل، با نتیچه تساوی چهار بر چهار خاتمه یافت.

تراکتور در این دیدار ابتدا با گل سروش رفیعی در دقیقه ۱۶ از رقیب خود پیش افتاد که در ادامه، احسان پهلوان با گل دقیقه ۲۷، بازی را به تساوی کشید.

تراکتور در نیمه دوم با گل‌های بختیار رحمانی (دو گل) و شاهین ثاقبی بازی را چهار بر یک کرد و در حالی که هواداران منتظر پایان بازی بودند، ذوب‌آهنی‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی کامبک فوق‌العاده‌ای زدند و با گل‌های مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و دانیال اسماعیلی‌فر بازی را به تساوی رساندند تا یک تساوی تلخ، برای پرشورها رقم بخورد.

*۲۳ بهمن‌ماه سال ۹۵، دیدار دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن از هفته‌ بیست و یکم لیگ شانزدهم در تبریز، با شکست چهار بر یک ذوب آهن همراه بود.

گل‌های تراکتور را در این دیدار، محمد ایران‌پوریان در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی، لوسیانو ادینیو دقیقه ۳۱، محمد ابراهیمی دقیقه ۳۹ و مهدی کیانی دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند تا یکی از بهترین روزهای پرشورها رقم بخورد. تک گل شاگردان مجتبی حسینی را نیز مهدی رجب‌زاده به زیبایی در دقیقه ۳۵ از روی ضربه کاشته به ثمر رساند.

*۱۸ آبان‌ماه سال ۹۷، تراکتور از هفته ۱۲ لیگ هجدهم در ورزشگاه مملو از هوادار یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن بود که بازهم موفق شد با ارائه بازی زیبا، حریفش را با نتیجه چهار بر یک مغلوب کند.

در این دیدار، ابتدا ذوب‌آهن در دقیقه ۲۶ توسط محسن مسلمان پیش افتاد؛ اما در نیمه مربیان، این تراکتور بود که با هت‌تریک لی اروین در دقایق ۵۶، ۵۹، ۶۴ و تک گل مسعود شجاعی در دقیقه ۷۵ به پیروزی برسد.

انتهای پیام/60017/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول