اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مراسم استقبال مرزدان غرب گیلان از پیکر شهید گمنام +عکس

مرزداران غرب استان گیلان هم‌زمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را به آغوش گرفتند.

مراسم استقبال مرزدان غرب گیلان از پیکر شهید گمنام +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مرزدان غرب استان گیلان امشب پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان به آغوش گرفتند تا با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، تجدیدمیثاقی کرده باشند.

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان آستارا هم‌زمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس را دورتادور مصلی نماز جمعه می گرداندند، زیر لب فرازی از وصیت‌نامه شهدا را زمزمه کرده و اشک می‌ریختند تا شهید گمنام، آن‌ها در پیشگاه خداوند شفاعت کند.

 

به اعتقاد فرمانده سپاه قدس استان گیلان اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید به وصیت آن‌ها عمل کنیم و شهدا در وصیت‌نامه‌های خود اقشار مختلف جامعه از مسئول گرفته تا بازاری را مخاطب قرار داده و پشتیبان ولایت‌فقیه بودن خواسته مشترک آن‌ها از ما است. 

شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برای پا برجا ماندن دین مبین اسلام و اعتلای احکام اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطق حضور پیدا کرده و با نثار جان باارزش خود، امنیت مرزهای ایران اسلامی را تضمین کردند تا من و شما اکنون در خانه‌های خود در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

سردار محمد عبدالله‌پور شهدا را ناظر بر اعمال انسان‌ها دانسته و اعتقاد دارند که شهدا با نثار جان با ارزش خود در جبهه‌های حق علیه باطل، پیام‌شان را به درستی انتقال داده‌اند و اکنون ما وظیفه داریم در قبال خون‌های پاکی که برای تثیبت انقلاب اسلامی ریخته‌شده پاسخ‌گو باشیم.

برای تدفین پیکر پاک این شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان آستارا، مزاری پیش‌بینی شده است که مراسم تشیع آن هم‌زمان با سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از مقابل سپاه ناحیه به سمت دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

 

مادر شهید رضوان بی‌سوده پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در آغوش گرفته و با زمزمه کردن لالایی جای خالی مادراش را برای او پر می کند، نه تنها مادر شهید رضوان بیسوده بلکه تمام مادران مرزدار غرب استان گیلان حق مادری را در قبال میهمان خوشنام گمنام دوران دفاع مقدس ادا می‌کنند.

تعداد شهدای گمنام شهرستان آستارا با تدفین پیکر این شهید در محل دانشگاه آزاد اسلامی از پنج شهید به 6 شهید افزایش می‌یابد و خوشا به حال مرزداران غرب استان گیلان که پس از گذشت 20 سال، میزبانی از پیکر پاک یکی از شهدای خوشنام دفاع مقدس را عهده‌دار شده‌اند.

به گفته فرمانده سپاه قدس استان گیلان؛ شما مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان آستارا یقیناً کار خیری انجام داده‌اید که پیکر پاک یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، نصیب شما شده و باید به خاطر این نعمت بزرگی که نصیب شهرتان شده قدردان خدا باشید.

شهید گمنامی که امشب و فردا میهمان مردم ولایت‌مدار شهرستان آستارا است 18 سال سن دارد که در عملیات رمضان در منطقه شرق بصره در جریان درگیری با سربازان رژیم بعثی و متخاصم صدام به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

انتهای پیام /84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول