اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قم در شب شهادت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست

شهر مقدس قم در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) غرق در ماتم و عزا شده و مراسم های سوگواری و عزاداری در جای جای این شهر برپاست.

قم در شب شهادت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، شهر مقدس قم و بارگاه منور حضرت معصومه(س) که میزبان خیل عظیم عزاداران است غرق در ماتم و عزا شده و مراسم های ویژه عزاداری طی روزهای اخیر در حرم مطهر برپاست.

همزمان با ایام فاطمیه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) میزبان هزاران نفر از زائران و مجاورانی است از راه های دور و نزدیک راهی این مکان مقدس شده اند تا شهادت مظلومانه ام ابیها(س) را به دخت موسی بن جعفر تسلیت بگویند.

امشب مراسم ویژه عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور زائران و عزاداران در شبستان امام خمینی حرم مطهر برگزار شد و پس از مراسم سخنرانی، مراسم مداحی توسط سیدمهدی سلحشور  برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم به سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

میعادگاه عاشقان مسجد مقدس جمکران نیز امشب و همزمان با شب چهارشنبه میزبان هزاران نفر از منتظرانی است که از نقاط مختلف کشور راهی این مکان مقدس شده اند تا در مراسم ویژه مسجد جمکران که همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) برپاست شرکت کنند.

علاوه بر مراسم های  ویژه سالروز وفات حضرت زهرا(س) که امروز در بیوت مراجع تقلید برگزار شد، مساجد، حسینیه ها و تکایای شهر قم نیز اقدام به برپایی مراسم های ویژه عزاداری کردند و در نقاط مختلف شهر ایستگاه های صلواتی که به همت مردم برپا شده اقدام به پذیرایی از زائران و عزاداران کردند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول