اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مسئله سوخت شناورهای صیادی حل شود/ تعارض در برخوردها به نفع کشور نیست

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: در کل کشور به‌ویژه در کل منطقه جنوب کشور در زمینه مسئله سوخت شناورهای صیادی مشکل داریم که باید این موضوع حل شود.

مسئله سوخت شناورهای صیادی حل شود/ تعارض در برخوردها به نفع کشور نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی پیش‌ازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیر، اظهار داشت: همه ما یک هدف داریم و رمز پیروزی ما اتحاد و یکدلی است و اگر هر کس  به سمت‌وسویی غیر از حق و حقیقت حرکت کند در قیامت باید پاسخ‌گو باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح  با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال سوءاستفاده از حوادث داخل ایران  به نفع خودشان هستند، عنوان کرد: آنها مراسم تشییع چند ده میلیونی سردار سپهبد شهید سلیمانی که مایه اقتدار نظام اسلامی است را نمی‌بینند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید حول محور رهبری حرکت کنیم، ادامه داد: امروز به‌عنوان یک واجب شرعی و تکلیف همه باید برای حفاظت از نظام اسلامی به میدان بیاییم و اگر ذره‌ای کوتاهی کنیم دشمن در کمین ما نشسته است.

بهرامی یادآور شد: دامن زدن به مسائل جناحی جز اوقات تلخی و کدورت چیزی برای ما ندارد و هرجا با هم نبودیم ضربه خوردیم و دشمن رخنه کرد.

وی مهم‌ترین مسئله شهرستان دیر را  شناسایی اراضی و اجرای طرح کاداستر برشمرد و گفت:  ما باید به مسائل زیربنایی اهمیت دهیم؛ در دیداری که شب گذشته با مردم شهر دیر داشتم اکثرا از بلاتکلیفی وضعیت اراضی گله داشتند.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه توفیق خدمت به مردم همیشه وجود ندارد، ادامه داد: در کل کشور به‌ویژه در کل منطقه جنوب کشور در زمینه مسئله سوخت شناورهای صیادی مشکل داریم که باید این موضوع حل شود.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری جدی برای حل کردن وضعیت زمین‌های واگذار شده در محله خورخندل شهر دیر، تصریح کرد: کار قضاوت سخت است ولی قاضی باید خوش‌اخلاق  و خوش‌برخورد و قاطع باشد.

بهرامی با تأکید بر حل موضوع ته‌لنجی به صورت ریشه‌ای، افزود: تعارض در برخوردها به نفع مملکت نیست و مسؤولین شهرستان و استان نشست‌هایی برای حل موضوع ته‌لنجی برگزار و با استان‌های دیگر نیز برای برطرف شدن این مشکل در ارتباط باشند.

وی عنوان کرد: مسؤولان زمینه را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفندماه فراهم کنند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول