اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فارس من/یک مسؤول: احداث پایانه مسافربری سریش‌آباد سال آینده آغاز می‌شود

شهردار سریش آباد گفت: براساس مصوبه شورای شهر، یک قطعه زمین 3.5 هکتاری برای احداث پایانه مسافربری در این شهر در نظر گرفته شده که سال آینده عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

فارس من/یک مسؤول: احداث پایانه مسافربری سریش‌آباد سال آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، خبرگزاری فارس سامانه‌ای برای پیگیری سوژه‌های مردمی راه‌اندازی کرد که در این سامانه دغدغه و مسائل مردمی ثبت می‌شود و خبرنگاران این رسانه تا حصول نتیجه آن را پیگیری و اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

سوژه‌ای با عنوان «چرا شهر سریش‌آباد پایانه مسافربری ندارد؟» در خبرگزاری فارس استان کردستان ثبت شد و مردم خواستار پیگیری آن توسط خبرنگاران این رسانه شدند.

شهردار سریش آباد در ارتباط با این موضوع به خبرنگار فارس در قروه گفت: چندین سال است یک پایانه قدیمی مسافربری برون شهری در مرکز شهر سریش آباد احداث شده که دارای امکانات مناسبی مانند سالن انتظار و سرویس بهداشتی است.

سیدحسن رضوی افزود: سریش آباد در مسیر چند شهر دیگر مانند بیجار و زنجان قرار دارد که خودروهای مسافربری زیادی از آن تردد می‌کنند از این رو مسافران سریش آبادی ترجیح می‌دهند برای تردد به پایانه نروند و از این مسیر به مقصد خود سفر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل قرارگیری پایانه مسافربری فعلی سریش آباد در بافت مسکونی، این ملک دارای قیمت بالایی برای ساخت و ساز است و از طریق مزایده در آینده نزدیک این محوطه به فروش خواهد رسید.

رضوی اذعان داشت: براساس مصوبه شورای شهر، یک قطعه زمین 3.5 هکتاری برای احداث پایانه مسافربری در این شهر در نظر گرفته شده که سال آینده عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

شهردار سریش آباد در ادامه افزود: ۳۱ تاکسی برون‌شهری در پایانه مسافربری این شهر فعالیت دارند و هیج کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مقصد تاکسی‌داران شهر سریش آباد چهار راه حسینه قروه است و به دلیل نبود پایانه در خیابان‌های اصلی این شهر توفق می کنند.

رئیس شورای شهر قروه نیز در این زمینه گفت: در جلسات مختلف شورای شهر قروه احداث پایانه تاکسیرانی بارها مطرح شده اما تاکسیرانی قروه به آن کم توجه بوده است.

حسین احمدی در ادامه تصریح کرد: توقف تاکسی‌های برون شهری سریش آباد در حاشیه خیابان‌های قروه موجب ایجاد مزاحمت و ترافیک شده است.

وی اذعان داشت: ماه‌ها است طرح ساماندهی ایستگاه مسافربری تاکسی‌های شهر سریش آباد در قروه در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است امابا وجود اتفاقات اخیر و بازداشت شهردار قروه، در حال حاضرامکان رسیدگی به این مشکل وجود ندارد.

رئیس شورای شهر قروه ادامه داد: به دلیل دور بودن ترمینال اصلی قروه از مرکز شهر امکان اسکان تاکسی‌های شهر سریش آباد در آنجا وجود ندارد چرا که مسافران باید برای بازگشت به مرکز شهر قروه کرایه اضافه پرداخت کنند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول