اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کمیته مسابقات به فکر امنیت تیم‌ها نیست/ از تیم بوکان شکایت کردیم

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: مراجع مسؤول به فکر امنیت بازیکنان و تیم‌ها نیستند و تحت هر شرایطی می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند.

کمیته مسابقات به فکر امنیت تیم‌ها نیست/ از تیم بوکان شکایت کردیم

غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر بعد از ظهر امروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر، در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل سردار بوکان اظهار کرد: دروازه‌بان نیم فصل اول تیم سردار در فصل و نقل و انتقالات به تیم ما پیوسته بود و همین موضوع باعث شده بود تا پیش از این دیدار، پیام‌های تهدیدآمیزی به تیم ما و این دروازه‌بان ارسال شود تا وی را از سفر به بوکان منصرف کنند.

وی ادامه داد: در آغاز این دیدار نیز پس از آنکه دروازه‌بان ما برای گرم کردن وارد زمین شد، با سنگ و گلوله‌های برفی همراه با الفاظ رکیک وی را مورد خطاب قرار دادند و اجازه گرم کردن به وی را ندادند، این بازیکن مجبور شد به رختکن برود و برای آغاز بازی وارد زمین شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر، تصریح کرد: فشارها در طول نیمه اول افزایش یافت و هنگامی که گل اول تیم ما به ثمر رسید، باران سنگ و گلوله‌های برفی بیشتر شد، اما ماجرا از وقتی شدت پیدا کرد که در بین دو نیمه، سه تن از لیدرهای تیم میزبان در رختکن ما حضور داشته و منتظر بازگشت بازیکنان و کادر فنی تیم از زمین بودند که در همین حال سرمربی تیم اولین کسی بود که وارد رختکن شد و مورد هجوم این سه لیدر قرار گرفت.

قنواتی افزود: این حواشی به قدری شدت داشت که ما تا 40-50 دقیقه بین دو نیمه موفق نشدیم وارد زمین بشویم، تمام این فشارها تا جایی ادامه پیدا کرد که در نیمه دوم ما گل تساوی را دریافت کردیم و جو کمی آرام تر شد.

وی یادآور شد: پس از این دیدار نیز، تیم ما تا یک‌ساعت در رختکن باقی ماند و با اسکورت از ورزشگاه خارج شد که با وجود این تمهیدات نیز، به اتوبوس حامل تیم ما حمله شد و شیشه‌های اتوبوسی که از تبریز اجاره کرده بودیم نیز شکست.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: تمام این اتفاقات در حالی رخ داده است که در سفر این تیم به ماهشهر با پیگیری یکی از شهروندان بوکانی مقیم ماهشهر، خوابگاه رایگان در اختیار تیم سردار بوکان قرار گرفت، جالب اینجاست که سرمربی تیم میزبان در مصاحبه‌ای عنوان کرده که در خصوص اتفاقات این بازی بزرگ‌نمایی صورت گرفته است! مشخصا مسائلی وجود داشته که نیروی انتظامی اقدام به اعزام سه برابر نیرو به ورزشگاه کرده است و گزارش ناظر بازی هم گواه تمام مسائل صورت پذیرفته است.

قنواتی با بیان اینکه کمیته مسابقات به هر شکل ممکن می‌خواهد که که مسابقات برگزار شود و به تعویق نیفتد، گفت: مراجع مسؤول به فکر امنیت بازیکنان و تیم‌ها نیستند و تحت هر شرایطی می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند.

وی با اشاره به ارسال نامه شکایت از باشگاه سردار بوکان و نحوه میزبانی این تیم تنظیم و به فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: امیدواریم که حکم متناسب با تخلفات صورت گرفته برای این تیم صادر شود و ضمن احقاق حقوق تیم ما، چنین مسائلی در فوتبال تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر بیان کرد: متأسفانه در لیگ دو چون پوشش تلویزیونی مناسبی صورت نمی‌گیرد، اتفاقاتی که رخ می‌دهد چندان موشکافی نمی‌شود و مشکلاتی را برای تیم‌هایی که حقی از آنها ضایع شده به وجود می‌آورد، همین اتفاقات قبلا هم در تالش رخ داده و هر کاری که می‌شد با تیم ما کردند، اما این موضوع دیده نشد و حق ما ضایع شد.

انتهای پیام/72013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول