اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هیأت عالی‌رتبه روس با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد

فرستاده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با «بشار اسد» بر حمایت مسکو از عملیات پاکسازی «حلب» و «ادلب» حمایت کرد.

هیأت عالی‌رتبه روس با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الکساندر لاورنتینف» فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و «سرگئی ورشینین» معاون وزیر خارجه این کشور روز دوشنبه به دیدار «بشار اسد»‌ رئیس جمهور سوریه رفتند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که طرفین سوری و روس، در سایه تجاوزات روزانه تروریست‌ها به مناطق امن و کشتار غیر نظامیان، تحولات ادلب و حلب را بررسی کردند.

به نوشته سانا، در این دیدار بر اهمیت عملیات ارتش سوریه برای توقف این تجاوزات در این مناطق و حمایت از غیر نظامیان در برابر جنایات تروریست‌ها تأکید شد.

اسد و مسئولان روس همچنین روند سیاسی را در سوریه بررسی و بر فعالیت کمیته بررسی قانون اساسی سوریه به دور از هر گونه مداخله خارجی یا سیاسی‌کاری برخی طرف‌ها تأکید کردند.

مسئولان سوری و روس در پایان روابط راهبردی بین دو کشور و فعالیت مداوم برای تداوم توسعه و تقویت آن را در زمینه‌های مختلف بررسی کردند.

ارتش سوریه عملیات خود را مجددا از چهارم بهمن ماه جاری، در جنوب شرق ادلب آغاز کرده و توانسته است شهر راهبردی معره النعمان را که یکی از مقرهای مهم عناصر تروریستی جبهه النصره است، محاصره کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول