اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اداره کار پیگیر حل مشکل کارگران غله همدان است/ لازم باشد دادستانی ورود می‌کند

دادستان همدان در خصوص مشکل کارگران شرکت غله با بیان اینکه اداره کار طی نامه‌ای اعلام کرده پیگیری‌ قانونی را در دست انجام دارد گفت: در صورت نیاز به اقدام خاصی از سوی دادستانی، مرجع قضایی در این زمینه ورود می‌کند.

اداره کار پیگیر حل مشکل کارگران غله همدان است/ لازم باشد دادستانی ورود می‌کند

حسن خانجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه موضوع واگذاری شرکت غله همدان در دستور کار قرار گرفته و حتی پرونده در شعبه بازپرسی وارد شد اظهار کرد: با توجه به اینکه امر واگذاری شرکت غله توسط شرکت خصوصی‌سازی در تهران صورت گرفته، بنابراین پرونده سیلو و شرکت غله به دادسرای تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده در دادسرای تهران در حال رسیدگی است افزود: درباره موضوع مشکل کارگران شرکت غله نامه‌ای به مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ارسال شده است.

دادستان همدان تصریح کرد: در این نامه تأکید شده با توجه به اینکه موضوع حمایت از کارگران وظیفه قانونی اداره کار است این مجموعه باید در این موضوع ورود کند و در راستای حمایت از آنها اقدامات قانونی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه اداره کار نیز طی نامه‌ای پاسخ داده که پیگیری‌های قانونی در این زمینه در حال انجام است گفت: در صورت نیاز به اقدام خاصی از سوی دادستانی، اعلام کنند تا مرجع قضایی در این زمینه ورود کند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول