اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«صورت‌های تاریک» ویژه شهادت حضرت زهرا(س) به صحنه می‌رود

نمایش «صورت‌های تاریک» به کارگردانی علی قادری نهم و دهم دی ماه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

«صورت‌های تاریک» ویژه شهادت حضرت زهرا(س) به صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «صورت‌های تاریک» کاری از گروه هنری مسلم، کارگردانی علی قادری و نویسندگی یاسین حجازی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  ۹ و ۱۰ دی در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود. این نمایش در روز چهارشنبه ساعت ۱۶ و روز پنجشنبه ساعت ۱۹/۳۰ اجرا خواهد داشت.

این نمایش در مورد شهادت حضرت زهرا (س) است که از یک واقعه امروزی شروع شده و با یک بازگشت به گذشته به وقایع صدر اسلام نیز اشاره می‌کند.

در نمایش «صورت‌های تاریک» علی اکبر حاجی شمس، مهدی فرخی، محسن تقی زاده، حسین فیاض بخش و مهدی عارف نظری ایفای نقش می کنند. طراح صحنه و لباس: علی سروری، طراح نور: محمدرضا مدرس، طراح گریم: احمد نگهبان و آهنگسازی اثر هم با سرپرست گروه کر رهنما و ذاکر است.

نمایش «صورت های تاریک» کاری از گروه هنری مسلم روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  ۹ و ۱۰ دی در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود. این نمایش در روز چهارشنبه ساعت ۱۶ و روز پنجشنبه ساعت ۱۹/۳۰  اجرا خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول