اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

گراسا: خوشحالم که والیبال به تورین بازگشت

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: خوشحالم که والیبال یک بار دیگر به تورین بازگشت.

گراسا: خوشحالم که والیبال به تورین بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی والیبال میزبانی فینال لیگ ملت‌ها را به مدت 3 سال به آمریکایی‌ها داد. فینال دوره اول این مسابقات به میزبانی فرانسه برگزار شد و پس از آن 3 سال میزبانی به آمریکا داده شد، اما ظاهراً آمریکایی برای برگزاری مسابقات سال 2020 با مشکلاتی روبرو هستند. 

با توجه به برگزاری المپیک 2020، فدراسیون جهانی والیبال تاریخ برگزاری لیگ ملت‌ها در این سال را کمی تغییر داد. به این ترتیب مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در سال 2020 از اول تا پنجم جولای برگزار می‌شود. موضوع مهم برای آمریکایی‌ها این است که آنها در روز 4 جولای به مناسبت روز استقلال کشورشان باید جشن‌هایی برگزار کنند و امکان میزبانی لیگ ملت‌ها را ندارد.

همین موضوع موجب شده تا فدراسیون جهانی والیبال برای فینال لیگ ملت‌ها در سال 2020 به دنبال یک میزبان جدید باشد. به این ترتیب اعلام شد که شهر تورین ایتالیا به عنوان میزبان فینال لیگ ملت‌های 2020 انتخاب شده است.

آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال در این خصوص اظهار داشت: من خوشحالم که والیبال یک بار دیگر به تورین بازگشت. این شهر به خاطر طرفداران پرشورش در تمام دنیا مشهور است. ما قبلاً شاهد فضایی باورنکردنی بود در ایتالیا بودیم. شک ندارم که فینال لیگ ملت‌های والیبال در بخش آقایان تجربه‌ای فراموش نشدنی برای ورزشکاران، مربیان و هواداران خواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول