اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شهنازی: واکنش به اشتباهات داوری باید در والیبال فرهنگ‌سازی شود

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: باید موضوع اشتباهات داوری در والیبال و برخورد با آن فرهنگ‌سازی شود.

شهنازی: واکنش به اشتباهات داوری باید در والیبال فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر شهنازی درمورد پیروزی 3 بر یک تیم والیبال سایپا مقابل شهرداری گنبد در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل نماینده گنبد برگزار کردیم و فکر می‌کنم همه از دیدن این مسابقه لذت بردند. در این مسابقه آرمین تشکری را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم؛ با این حال غیر از ستی که واگذار کردیم، در سایر لحظات عملکرد خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه اعتراض به داوری‌ها به امری تکراری و عادی در والیبال تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: باید موضوع اشتباهات داوری و برخورد با آن فرهنگ‌سازی شود؛ به عنوان مثال من هر وقت به صحنه‌ای مشکوک می‌شوم از آنالیزورم سوال می کنم. قطعاً اشتباهات داوران عمدی نیست و آنها هم تحت شرایطی دچار اشتباه می‌شوند. من برای تیم و مردم گنبد احترام زیادی قائل هستم و شرایط آنها را درک می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: به دلیل بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک امسال شرایط مسابقات لیگ برتر اینگونه شد. نمی‌خواهم بگویم کولاکوویچ مقصر است، چراکه او هم ناچار بود اینگونه برنامه‌ریزی کند.

شهنازی افزود: از طرفی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را هم در پیش داریم و باید نماینده لیگ برای حضور در این مسابقات را هم معرفی کنیم. در مجموع رقم خوردن شرایطی دست ما نبود، ضمن اینکه خودمان یعنی مربیان تصمیم گرفتیم که برنامه بازی‌های اینگونه باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول