اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح 17 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری بیش از 13 میلیارد ریال در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، از افتتاح 17 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد و 760 میلیون ریال در دهه مبارک فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

افتتاح 17 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری بیش از 13 میلیارد ریال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از شرکت‌های فنی مهندسی شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای یادآوری ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی و آن حماسه‌ها و ایثارگری‌ها است و باید تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت و توسعه بیشتر انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده انجام شده تا صنعتگران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته و روند شروع کار آنها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی حضور اثرگذاری در روند سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته و این حضور منجر به تولید و اشتغال‌زایی برای 880 نفر شده است.

مهدی‌زاده مقدم عنوان کرد: با حمایت‌های صورت گرفته، در دهه مبارک فجر17 طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد و 760 میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: واحدهای صنعتی که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند در شهرک‌های صنعتی کاویان، ماشین‌سازی، خیام و چناران است که با تولید محصولاتی مانند مقاطع فولادی و میلگرد، پودر آلومینیوم خالص، تولید شیشه جام به روش فلوت هستند که فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تأکید کرد: حمایت از تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و از این رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره‌برداری می‌رسند.

مهدی‌زاده مقدم خاطرنشان کرد: هم اکنون 50 درصد از صنایع، 41 درصد از اشتغال صنعتی و 26 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال زمینه استقرار 2 هزار و 631 واحد صنعتی را با اشتغال 75 هزار و 678 نفر فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بهره‌برداری از واحدهای صنعتی یکی از دستاوردهای مهم استان بوده که سرمایه‌گذاران صنعتی شروع به تولید کردند و اشتغال ایجاد شد، که این مهم بیانگر حمایت‌های مستمر استاندار و دیگر ارکان نظام در استان هست که به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ 70061/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول