اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: بازیکنانم خود را از پیش برنده می‌دانستند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه طرز فکر بازیکنانم به گونه‌ای بود که بازی را از پیش برده می‌دانستند و همین‌ موضوع کار دست شاگردانم داد.

اکبری: بازیکنانم خود را از پیش برنده می‌دانستند

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان‌اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از باخت 3 بر یک‌ تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازیکنان تیم پیکان بازی بسیار خوب و کم‌اشتباهی به نمایش گذاشتند و در نهایت هم‌ پیروز شدند.

وی ادامه داد: غیبت یکی از بازیکنان کلیدی تیم پیکان انگیزه دیگر بازیکنان پیکان را برای برد در این دیدار مضاعف کرده بود. بازیکنان پیکان با استرس کمتری بازی کردند و همین امر موفقیت تیم پیکان را رقم زد.

اکبری با اشاره به اینکه عدم‌هماهنگی بازیکنان‌جدید یکی از دلایل باخت تیم بود، افزود: متاسفانه طرز فکر بازیکنانم به گونه‌ای بود که بازی را از پیش برده می‌دانستند و همین‌ موضوع کار دست شاگردانم داد. این باخت یک‌ تجربه خوب برای تیم‌ ما شد تا بازیکنان طرز فکرشان را عوض کنند و خود را به هیچ وجه از پیش برده ندانند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه قضاوت داوران در این دیدار اظهار داشت: هیچ حرفی در خصوص نحوه قضاوت ندارم و مطمئنم با هماهنگی که بین بازیکنان جدید و تیم ایجاد خواهد شد شرایط‌مان بهتر از حال خواهد بود.

اکبری از حضور و‌ حمایت هواداران‌ و تماشاگران تشکر کرد و افزود: هنوز نیم‌فصل اول تمام نشده و راه زیادی برای انتهای لیگ مانده که مطمئنا با حمایت‌ همین‌هواداران روزهای خوبی را با آن‌ها رقم خواهیم زد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل سیرجان گفت: با ریکاوری روحی و روانی تیم‌ و با تلاش مضاعف برای کسب نتیجه بهتر به مصاف فولاد سیرجان‌خواهیم رفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول