اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

استقرار نظام شایسته‌سالاری / دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه سرمایه انسانی معرفی می‌شوند

معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استقرار نظام شایسته‌سالاری و تربیت مدیران شایسته محور از اهداف توسعه سرمایه انسانی در کشور است.

استقرار نظام شایسته‌سالاری / دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه سرمایه انسانی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد تقی نظرپور معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کنفرانس توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: این همایش اهدافی را در جهت توسعه سرمایه انسانی با بهره‌گیری از کمک دانشگاه‌ها پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: ایده‌پردازی در عرصه ملی و اجرایی کشور از طریق دستاوردهای داخلی در کنار توجه به دستاوردهای بین‌المللی از جمله راهکارهای دستیابی به اهداف توسعه سرمایه انسانی است.

نظرپور گفت: اجرایی کردن برنامه‌های توسعه تحول در نظام اداری کشور با رویکرد سرمایه انسانی هدفمند، ایجاد ارتباط بین پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و اشتراک دانش و دستاوردهای علمی از جمله اهداف این کنفرانس است که پیگیری می‌شود.

معاون اداری و مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:‌ در این کنفرانس از دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه سرمایه‌ انسانی تقدیر خواهد شد.

به گفته وی، استقرار نظام شایسته‌سالاری و توسعه و تربیت مدیران شایسته‌محور از جمله برنامه‌هایی است که محورهای این کنفرانس دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا فضای علمی برای ارائه دستاوردهای علمی ایرانیان هر چه بیشتر ایجاد شود.

نظرپور تأکید کرد:‌ نقش دانشگاه‌ها در حل مسائل کشور باید پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول