به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی ملکی آهنگران " در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: بر اساس آمارهای به دست آمده اپراتوران مرکز فوریتهای پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مدت 10 ماهه سال جاری به 2 میلیون و 710 هزار و 189 تماس تلفنی پاسخ دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: 33 درصد از این تماسها فوریتی و منجر به حضور مأموران در صحنه، 14 درصد از تماسها غیر فوریتی، 25 درصد راهنمایی و ارشاد و 28 درصد نیز نیاز به بررسی اطلاعاتی بودند.
وی با بیان اینکه سامانه 110 پلیس گامی مؤثر در راستای تحقق شعار دولت الکترونیک است اظهار داشت: بررسیهای حاکی از آن است که مراجعه حضوری شهروندان اصفهانی در مدت 10 ماهه امسال به مراکز و یگانهای انتظامی 8 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ "آهنگران" تصریح کرد: سامانه 110 مرکز فوریتهای پلیس، پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است و شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه جرم و ناهنجاری و یا به منظور دریافت راهنمایی و آگاهی از اطلاعات پلیسی میتوانند به صورت شبانهروز با این شماره تماس بگیرند.
انتهای پیام/63086/ج/