اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آماده‌سازی سیمای شهر برای دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به واسطه اینکه چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی با ایام 22 بهمن مصادف می‌شود فضای تبلیغات شهری به مناسبت این دو رویداد آماده‌سازی می‌شود.

آماده‌سازی سیمای شهر برای دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی

ایمان حجتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهر اصفهان، اظهار کرد: همزمان با خبر شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی تیم تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و کلیه واحدهای شهرداری اصفهان اقدامات خود را در ساعات اولیه انتشار خبر شهادت در روز جمعه آغاز کردند که گزارش این اقدامات به امام‌جمعه معزز اصفهان، استاندار، مقامات نظامی، نمایندگان مجلس و ... ارسال شده و همه این افراد و مسئولان و حتی نهادهای مردمی از این اقدامات تشکر کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازخورد مناسبی از آماده‌سازی شهر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی گرفته شد، تصریح کرد: این مجموعه اقدامات رضایت شهروندان را نیز در پی داشت.

وی اعلام کرد: بنرهای مربوط به شهادت سردار و همچنین مراسم وی در اصفهان، توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و با همکاری مناطق ۱۵ گانه از همان اولین روز اعلام عزای عمومی در بیش از ۵۰۰ نقطه شهر اصفهان، نصب شد.

حجتی ادامه داد: با گذشت دو هفته از زمان شهادت و گذشت یک هفته از تشییع سردار با توجه به اینکه از سازه‌های فرهنگی استفاده شده بود و به مناسبت‌های بعدی همچون ایام فاطمیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز نزدیک می‌شدیم تعدادی از سازه‌هایی که بنرهای شهید سلیمانی روی آن نصب شده بود به مناسبت سایر برنامه‌های فرهنگی تغییر کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: بخشی از داربست‌ها نیز توسط سازمان‌ها، هیئات و ... نصب شده بود که توسط خودشان برچیده شده و بخشی دیگر نیز که زمان مجوز آن‌ها به اتمام رسیده بوده جمع آوری شده است،‌ در مجموع طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا روز 12 بهمن ماه و با توجه به ایام دهه فاطمیه، فضای تبلیغات شهری به سمت و سوی گرامیداشت و شعائر مربوط به این ایام حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه از 12 بهمن ماه تا روز 22 بهمن به مناسبت گرامیداشت این ایام فضای تبلیغاتی دهه فجر در شهر حاکم خواهد بود، گفت: از چند لحاظ این فضا دارای اهمیت است، به واسطه اینکه چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی با ایام 22 بهمن مصادف می‌شود فضای تبلیغات شهری به مناسبت این دو رویداد آماده‌سازی می‌شود و کلیه سازمان‌های مردم نهاد، مساجد و ... که تمایل به اخذ مجوز برای این ایام دارند می‌توانند مجوزهای مربوطه را از شهرداری دریافت کنند.

حجتی افزود: همچنین در فاصله زمانی 22 بهمن تا سه اسفند که فرصت تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است با رعایت قوانین خاص قانون‌گذاری در زمینه تبلیغات محیطی انتخابات، شهر برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات توسط شهرداری فضاسازی می‌شود.

انتهای پیام/63064/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول