اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اخذ پروانه ساخت برای 500 واحد طرح اقدام ملی در قم

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم گفت: نقشه‌های 500 واحد مسکونی برای طرح اقدام ملی در استان قم آماده شده است و برای 500 واحد پروانه ساخت گرفتیم.

اخذ پروانه ساخت برای 500 واحد طرح اقدام ملی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، داریوش بلدی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن طرح اقدام ملی در منطقه پردیسان با اشاره به وضعیت اجرای این طرح در استان قم اظهار کرد: در هفت نقطه استان، زمین برای اجرای طرح اقدام ملی در استان قم را تحویل گرفتیم.

وی ادامه داد: نقشه‌های 500 واحد مسکونی برای طرح اقدام ملی در استان قم آماده شده است و برای 500 واحد پروانه ساخت گرفتیم، روند اخذ پروانه ساخت برای بقیه واحدهای این طرح در استان در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم افزود: جلسات مستمری برای اجرای طرح اقدام ملی در استان برگزار می‌شود، به دنبال این هستیم که واحدهای احداث شده در این طرح در قم یک درجه به لحاظ کیفی بالاتر از واحدهای احداث شده در طرح‌های قبلی باشد.

بلدی اجرای طرح اقدام ملی در استان قم را نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های استان دانست و تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها در زمینه آماده سازی زمین‌ها، اخذ پروانه ساخت و پرداخت تسهیلات بانکی برای واحدهای طرح اقدام ملی کمک کنند تا تعداد زیادی از متقاضیان مسکن در قم صاحب خانه شوند.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای پروژه‌های طرح اقدام ملی در استان، دو ساله است.

انتهای پیام/78004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول