اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

باید با همکاری همه رسانه ها در راستای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن گام برداریم

جانشین شورای هماهنگی استان یزد در کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در حال حاضر شاهد جنگ رسانه ای گسترده علیه کشور هستیم که باید با همکاری همه رسانه ها و ایجاد اتاق فکر در راستای مقابله با این جنگ رسانه ای گام برداریم.

باید با همکاری همه رسانه ها در راستای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن گام برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سعید زارع در کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: 22بهمن تجلی بزرگ‌ترین جشن ملی ماست و دشمن در جنگ نرم تمام تلاش خود را برای برهم زدن این همدلی با تولید اخبار جعلی به کار گرفته است.

جانشین شورای هماهنگی استان یزد روز 22 بهمن را روز وحدت و وفاق ملی دانست و اظهار داشت: باید با جواب دندان‌شکن ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخ تفرقه‌انگیزی‌ها و سم‌پاشی‌های خود را دریافت کند.

وی مدیریت جشن های ملی را وظیفه انسانی، ملی و اخلاقی همگان دانست و ابراز داشت: باید رویکرد رسانه ها به گونه ای باشد که مشارکت خودجوش مردم را رقم بزند.

زارع با اشاره به انتخابات پیش روی هم اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند سوخت انتخابات را فراهم کند.

جانشین شورای هماهنگی استان در پایان بر لزوم تلاش رسانه ها برای مقابله با هجمه‌های جنگ رسانه ای دشمن تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شاهد جنگ رسانه ای گسترده علیه کشور هستیم که باید با همکاری همه رسانه ها و ایجاد اتاق فکر در راستای مقابله با این جنگ رسانه ای گام برداریم.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول