اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف دارو، سوخت و کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

کشف دارو، سوخت و کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرهنگ حسین ابراهیمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در 72 ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری توانستند از ورود یک محموله بزرگ شامل 3 هزار و 109 عدد داروی قاچاق در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون که در یک دستگاه تریلی و یک گاری‌کش به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود جلوگیری کرده و در این رابطه دو متهم را دستگیر و راهی مراجع ذی صلاح کنند.

وی بیان کرد: همچنین در راستای جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی کشور مرزبانان هنگ مرزی تایباد 200 لیتر گازوئیل قاچاق را از یک تریلی کشف و در موردی جداگانه 470 متر پارچه قاچاق را با اشرافیت اطلاعاتی کشف کردند. سه متهم نیز در این رابطه پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ابراهیمی با اشاره به جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال ((رونق تولید))، خاطر نشان کرد: مجموعا ارزش کالاهای مکشوفه بر اساس برآورد کارشناسان 204 میلیون و 310 هزار ریال اعلام شده است.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی یادآور شد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و با روحیه‌ای انقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا قدم برداشته و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت در این امر تا ریشه کن کردن قاچاق کالا باشیم.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول