اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قهرمانی سانداکاران زنجان در مسابقات ووشو جوانان کشور

رئیس هیأت ووشو استان زنجان گفت: سانداکاران استان زنجان به عنوان قهرمانی مسابقات جوانان (رده‌های سنی) کشور دست یافتند.

قهرمانی سانداکاران زنجان در مسابقات ووشو جوانان کشور

رامین موحدنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رقابت‌های جوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، از روز پنجشنبه به میزبانی هیأت ووشوی کردستان آغاز شده است.
رئیس هیأت ووشو استان زنجان با بیان اینکه با برگزاری مسابقات ساندا نفرات و تیم‌های برتر معرفی شد، ادامه داد: در این بخش که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان  برگزار شد، تیم استان زنجان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بهترین عملکرد را داشت و قهرمان شد.
وی با بیان اینکه سیستان‌ و بلوچستان با دو مدال طلا و سه برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت، عنوان کرد: تیم استان مازندران نیز با دو مدال طلا و دو برنز به مقام سومی رسید.
موحدنیا با بیان اینکه رقابت‌های تالوی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان کشور برگزار و سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز توسط ورزشکاران زنجانی کسب شد، گفت: در این بخش امیرحسین عباسی فرم تای چی جین، ابوالفضل قره باغی فرم جین شو و امیر حسین پوسانه فرم دائوشو موفق به کسب مدال طلا شد.
رئیس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه محمد رحیمی فرم دائوشو و حمید اسماعیلی فرم دائوشو مدال نقره را کسب کردند، ادامه داد: ایلیا افتخاری زاده نیز در فرم جین شو مدال برنز را کسب کرد.
انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول