اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تاکید به توجه جوانان در بیانیه گام دوم

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان مهم‌ترین نکته در بیانیه گام دوم انقلاب را توجه به جوانان و نسل امروز دانست و گفت: آموزش‌وپرورش با داشتن بیشترین آمار کودکان، نوجوانان و جوانان، می‌تواند با تکیه‌بر علم و دانش در مسیر تعالی گام‌های بلندی بردارند.

تاکید به توجه جوانان در بیانیه گام دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، نادر جهان‌آرای عصر امروز در مراسم همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن شهید آوینی اداره ارشاد رودسر برگزار شد، اظهار کرد: نکاتی که در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد لازم است تا جوانان و نوجوانان با دقت بیشتری کنکاش کنند.

وی پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب را مهم خواند و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند یکی از قوی‌ترین و درشت‌ترین داشته‌های غیرمادی برای همیشه طول تاریخ متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان مهم‌ترین نکته در بیانیه گام دوم انقلاب را توجه به جوانان و نسل امروز دانست و گفت: آموزش‌وپرورش با داشتن بیشترین آمار کودکان، نوجوانان و جوانان که هرکدام می‌توانند با تکیه‌بر علم و دانش در مسیر تعالی گام‌های بلندی بردارند نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.

ارائه 97 مقاله به دبیرخانه همایش بیانیه گام دوم انقلاب در رودسر
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رودسر نیز در این همایش با اشاره به اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه دانش متوجه آموزش‌وپرورش است، اظهار کرد: نقش آموزش‌وپرورش در گام دوم انقلاب و چرخش‌هایی که نهاد تعلیم و تربیت برای دستیابی به قله‌های دانش باید انجام دهد نیاز به بحث و بررسی دارد.

زهرا محبوب دانا تولید علم و دانش، بومی‌سازی فناوری و بازآفرینی نهادهای علمی، آموزشی، مهندسی فرهنگی و سیاست‌های کلی در حوزه پژوهش و فناوری را در بیانیه گام دوم انقلاب مهم خواند و افزود: در این میان آنچه به دستگاه آموزش‌وپرورش عمومی و نهاد تعلیم و تربیت مربوط می‌شود مهم است.

وی با اشاره به اینکه سنگ بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع را در آموزش‌وپرورش است، تصریح کرد: بر این مبنا آموزش‌وپرورش شهرستان رودسر اقدام به برگزاری این همایش به‌صورت استانی کرده که خوشبختانه با استقبال چشمگیر فرهنگیان، معلمان، پژوهشگران و دانش آموزان قرارگرفته است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رودسر از ارسال 97 مقاله به دبیرخانه همایش بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و افزود: از این تعداد 20 مقاله مربوط به دانش‌آموزی بوده و از مجموع مقالات ارائه‌شده پنج مقاله برتر نیز به‌صورت کتابچه چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول