اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار با یکی از مقامات دولت سوریه گفت این کشور که با رهبری و ارتش خود توانسته بر تروریسم پیروز شود و سزاوار صلح و آرامش است.

مادورو: سوریه سزاوار صلح و آرامش است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در حاشیه کنفرانس بین‌المللی «مبارزه با امپریالیسم در راستای صلح، زندگی و حق حاکمیت» با «محسن بلال» از مقامات دولت سوریه و عضو هیأت مرکزی حزب حاکم این کشور دیدار کرد.

به نوشته خبرگزاری «سانا»، مادورو در این دیدار از ملت و رئیس‌جمهور سوریه قدردانی کرد و با این کشور به دلیل مقابله با تروریسم ابراز همبستگی کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در این دیدار گفت: «ملت سوریه که با رهبری و ارتش خود توانست بر تروریسم پیروز شود سزاوار صلح و آرامش است.»

بلال نیز در کنفرانسی که در کاراکاس با حضور بیش از ۱۵۰۰ شخصیت بین‌المللی برگزار شد، تأکید کرد که سوریه در کنار ونزوئلا و مردم این کشور در مقابل امپریالیسم که می‌خواهد سیطره خود را بر جهان بگستراند، ایستاده است.

این مقام سوری اضافه کرد: «سوریه در خط مقدم مقابله با اشغالگری آمریکا قرار دارد که به دنبال سرقت و چپاول منابع طبیعی سوریه است.»

وی افزود: «سوریه با پایداری ارتش و ملت خود و حمایت برادران و دوستانش در مقابله آمریکا و تروریست‌هایی که واشنگتن آنها را ایجاد کرده بود، ایستاده است.»

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول