اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افاضلی:تیمی که گل خورد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند ما بودیم/ این تیم را من نبسته ام

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:تیمی که گل خورد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند ما بودیم.

افاضلی:تیمی که گل خورد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند ما بودیم/ این تیم را من نبسته ام

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هومن افاضلی پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در اولین بازی به اصفهان آمدم. من مادرم متولد این شهر است و اینجا را خیلی دوست دارم و دوستان زیادی در اصفهان دارم. مدیران ارشد کارخانه و مدیران ورزشی این باشگاه سال‌ها است که کار می‌کنند. ذوب‌آهن یکی از باشگاه‌های خوب ایران است. 

وی ادامه داد: نیمه اول شروع خوبی نداشتیم، اما رفته‌رفته بهتر شدیم. نیمه اول فشرده و مثل شطرنج‌ بود. هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند که به گل برسند. ذوب‌آ‌هن توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. چون دو تیم نزدیک بودند یک گل می‌توانست تفاوت را بین دو تیم ایجاد کند. تیمی که گل خورد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند ما بودیم. نیمه دوم فشار آوردیم و موقعیت گلزنی هم داشتیم تا حداقل بازی را مساوی کنیم، اما در فوتبال وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم شانسی برای پیروزی نداریم

سرمربی پارس جنوبی گفت: این پیروزی را به باشگاه بزرگ ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. ما هم باید برویم و بیشتر کار کنیم. قطعاً در هفته‌های آینده کیفیت ما بهتر از این چیزی می‌شود که امروز دیدید. ذوب‌آهن در این مدت کوتاهی که مربی جدید آورده در شکل بازی و انگیزه بازیکنان تغییراتی ایجاد کرده است. این بازی تمام شد و امیدوارم هر دو تیم در ادامه لیگ موفق باشند. 

افاضلی افزود: تیم ما با تجربه است. محمد ابراهیمی جزو بازیکنان خوب ما است؛ البته کمی دیر به تیم اضافه شد و طبیعی است که تیم هنوز به هماهنگی ایده‌آل نرسیده باشد. یک بازیکن جوان داشتیم که در تمرینات بسیار خوب بود و در تمرینات نشان داد که توان رشد را دارد. امروز نیمه اول کمی استرس داشت و نیمه دوم بهتر شد. اگر بازیکن جوان قرار باشد در ترکیب قرار بگیرد یا باید از بازیکن باتجربه من بهتر باشد و حداقل در همان سطح باشد. وقتی جوانان من هنوز خودشان را تحمیل نکرده‌اند ما مجبور هستیم با بضاعتی که داریم بازی کنیم. بازیکنان خوبی داریم؛ البته می‌توانستیم تلفیق جوان و تجربه خوبی در تیم‌مان داشته باشیم.

وی ادامه داد: این تیم را من نبسته‌ام، اما تلاش کردم بخش‌هایی که فکر می کنم کمبود نفر داریم را ترمیم کنیم. بازیکن گرفتن سخت است و تیم‌ها بازیکنان خود را به راحتی از دست نمی‌دهند. شک ندارم که همین بازیکنان که نیمه دوم خیلی خوبی داشتند و با بدشانسی فرصت‌ها را از دست دادند در بازی‌های آینده خیلی بهتر خواهند شد. از بازیکنانی که دارم راضی هستم. سرمربی قبلی مطابق ایده خودش تیم را بسته است و به دنبال کسب سهمیه تیم بود که در این مسیر موفق هم بود.
افاضلی خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم شرایط تیم را بهتر کنیم. می‌توانستیم بازیکنان بهتری جذب کنیم ، اما شرایطش فراهم نبود. مجموعه‌ای باتجربه داریم، اما در فوتبال سن و کیفیت مکمل هم هستند. یعنی هر بازیکنی که سن بالا دارد لزوماً بدنیست و برعکس.در بازی اول نباید تیم را قضاوت کرد، اما می‌دانم که این تیم خیلی بهتر می‌شود.

انتهای پیام/63090/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول