اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رونمایی از لوگوی فیلم‌های «آبادان یازده ۶۰» و «کشتارگاه»

یک هفته مانده به آغاز جشنواره فیلم فجر، لوگوی فیلم‌های «آبادان یازده ۶۰» و «کشتارگاه» و پوستر فیلم سینمایی «درخت گردو» رونمایی شدند.

رونمایی از لوگوی فیلم‌های «آبادان یازده ۶۰» و «کشتارگاه»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، برخی اخبار امروز حوزه سینما بدین شرح است:

* رونمایی از لوگوی فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» 

لوگوی فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی رونمایی شد. 
این لوگو توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده است . اولین نمایش این فیلم سینمایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. 
علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند. 
تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق خواهد پرداخت.  
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!

* فیلم‌های جشنواره فجر در برنامه «تا جشنواره ۳۸» معرفی می‌شوند

برنامه «تا جشنواره ۳۸» به منظور معرفی آثار راه‌یافته به سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر از ۵ تا ۸ بهمن ماه در سالن رودکی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. 

به گزارش ستاد خبری برنامه «تا جشنواره ۳۸»، ویژه برنامه «تا جشنواره ۳۸» با همراهی روابط عمومی و ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، به منظور معرفی آثار راه یافته به این دوره از جشنواره و رونمایی از اقلام تبلیغاتی فیلم‌ها، از امروز شنبه ۵ بهمن ماه تا سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۴ تا ۲۰:۳۰ در سالن رودکی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
در این برنامه که با حضور ۴ نفر از عوامل هر فیلم از جمله کارگردان، تهیه‌کننده، ‌بازیگران یا هر یک از عوامل فنی مثل فیلمنامه‌نویس، فیلمبردار، صدابردار، آهنگساز و... برگزار می‌شود، برای هر یک از آثار راه یافته به جشنواره امکان نمایش عکس، تیزر، آنونس و بخش‌هایی از فیلم همراه با گپ و گفت با مجری برنامه فراهم خواهد شد و عوامل هر فیلم طبق جدول زمانبندی شده که اطلاع‌رسانی می‌شود، می‌توانند در مدت ۳۰ دقیقه فیلم خود را معرفی کنند.
رسانه‌های مکتوب، دیجیتال و تصویری و همچنین شبکه‌ها و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی این برنامه را پوشش خواهند داد.
این برنامه از تلویزیون تعاملی تیوا tva.ir به صورت زنده پخش می‌شود و ویدئوی هر قسمت  از برنامه نیز در سامانه اینترنتی آپارات منتشر خواهد شد.

 

 

* رونمایی از اولین پوستر فیلم سینمایی «درخت گردو»

پوستر فیلم سینمایی درخت گردو با طراحی «محمدحسین هوشمندی» رونمایی شد. 
این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.
پیمان معادی، مینا ساداتی، مهران مدیری و مینو شریفی در «درخت گردو» ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم سینمایی برگرفته از یک داستان واقعی است و ماجرایی را در کنار بمباران شیمیایی سردشت به تصویر می‌کشد. با توجه به اینکه بمباران سردشت در سال ۱۳۶۶ رخ داده است، نقطه آغاز روایت در دهه ۶۰ است و پس از آن دو دوره تاریخی دیگر در دهه ۸۰ و دهه ۹۰ خواهیم بود.

* رونمایی از لوگوی فیلم سینمایی «کشتارگاه»
لوگوی فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی رونمایی شد که این لوگو توسط علی باقری طراحی شده و تیزر آن نیز توسط حمید نجفی راد ساخته شده است.
مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی و باران کوثری در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان «کشتارگاه» آمده است: امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است، او بخاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می‌شود...

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول