اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

توسعه گردشگری دریایی در گرو تبلیغات هوشمندانه/برنامه‌ریزی‌ گردشگری دریایی در نوروز ۹۹

مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری دریایی نیازمند تبلیغات وسیع و هوشمندانه است، به برنامه‌ریزی جدی برای پذیرش گردشگران دریایی در نوروز ۹۹ اشاره کرد.

توسعه گردشگری دریایی در گرو تبلیغات هوشمندانه/برنامه‌ریزی‌ گردشگری دریایی در نوروز ۹۹

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی‌، وحید رحمتی در نشست مدیران روابط عمومی بنادر کشور که به میزبانی بندر چابهار برگزار شد، ‌اظهار داشت: رویکرد متفاوت و حرفه‌ای که در روابط عمومی سازمان  بنادر دنبال می‌شود‌، منجر به تحولی بزرگ در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی شده و در این راستا، بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ارتباطی و رسانه‌ای در دستور کار اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت معرفی موثر سازمان بنادر به جامعه تاکید کرد و گفت: اداره کل روابط عمومی سازمان تلاش کرده است تا مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را با پتانسیل‌های مختلف و بی‌بدیل اقتصادی و گردشگری موجود در بنادر کشور  آشنا کند و برای این منظور، لازم است از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و ابزارهای اطلاع رسانی به خوبی بهره گیری نماید..

وی، با اشاره به تغییر نگاه سازمان بنادر به روابط عمومی اظهار کرد: انتظارات از روابط عمومی در دوره جدید‌ بسیار بالا است و در کنار معرفی صحیح سازمان و فعالیت و دستاوردها، لازم است همه شرح وظایف ابلاغی مدیرعامل در این حوزه  با دقت پیگیری شود و البته تحقق این مهم‌ جز با حمایت مستمر و همه جانبه‌ میسر نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ‌تاکید کرد: ‌برنامه راهبردی ۵ ساله اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، تدوین و مورد موافقت هیات عامل و استقبال وزارت راه و شهرسازی هم قرار گرفته است و اکنون به عنوان سند بالادستی مورد استفاده قرار می گیرد.

رحمتی با اشاره به نقش و سهم برجسته سازمان بنادر و دریانوردی در تجارت کشور‌، نقش سازمان بنادر در شرایط سخت کنونی حاصل از تحریم‌ های ظالمانه و حداکثری آمریکا را یادآور شد و گفت: اکنون در خط مقدم مبارزه با تحریم ها هستیم و در این شرایط، حضور و نقش روابط عمومی از دیگر بخش ها، اهمیت بیشتری دارد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و فرارسیدن ایام تعطیلات نوروز، یکی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی را ترویج گردشگری دریایی عنوان کرد‌.

وی افزود: این شامل بسته‌های دربرگیرنده تاسیسات، روبناها، تجهیزات و شناور‌های دریایی است که خوشبختانه در طرح نوروزی تسهیل سفر‌های دریایی (۲۵ اسفندماه۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین٩٧)، با توجه به تمهیدات و تدابیر در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی مناسب به منظور اشاعه فرهنگ سفر و گردشگری دریایی، شاهد افزایش چشمگیر استقبال هموطنان‌ در نوروز۹۸ بودیم.

به گفته رحمتی، با جریان رسانه‌ای و اطلاع رسانی خوبی که در حوزه گردشگری دریایی صورت گرفت، سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ برای اولین بار عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شد و این امر افتخار بزرگی است که با همکاری روابط عمومی بنادر کشور به دست آمد.

وی به افزایش سفرهای نوروزی به بنادر کشور در سال های اخیر اشاره و بر ضرورت برنامه‌ریزی جدی برای پذیرش گردشگران دریایی در نوروز ۹۹ تاکید کرد.

وی افزود: باید با همکاری دستگاه‎های ذیربط و برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از امکانات موجود، ضمن معرفی ظرفیت‌های گردشگری دریایی کشور، بحث امنیت و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به خوبی تامین شود‌.

وی‌ با اشاره به نگاه ویژه رئیس جمهور و مجموعه دولت به توسعه بندر چابهار اظهار کرد: بندر استراتژیک چابهار به واسطه اقدامات توسعه‌ای انجام شده‌، به ظرفیتی بی نظیر برای ایران تبدیل شده و می‌تواند به عنوان پشتیبان دیگر بنادر کشور ایفای نقش کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول