اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسمومیت؛ یکی ازدلایل مرگ دسته‌جمعی پرندگان مهاجر

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: دلیل مرگ دسته‌جمعی پرندگان درحال بررسی است و تا مشخص شدن نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد ولی مسمومیت می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

مسمومیت؛ یکی ازدلایل مرگ دسته‌جمعی پرندگان  مهاجر

سیدحسین رضوانی امروز درباره دلیل مرگ دسته‌جمعی پرندگان مهاجر در میانکاله و گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نمونه‌برداری و آزمایش‌های انجام شده پاسخ تست  بیماری آنفلوآنزا در این پرندگان منفی بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد تلفات در پرندگان به هزار و ۴۰۰ مورد از گونه‌های مختلف رسیده است، افزود: باتوجه به بررسی‌های انجام شده در حال حاضر تعداد تلفات قطع شده است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه اکیپ دامپزشکی در شهرستان‌های گلوگاه و بهشهر فعال هستند، تصریح کرد: همچنین درخواست ما از مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد این است درصورت مشاهده لاشه پرنده موارد را به سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی، شماره تلفن ۰۱۱۳۳۳۴۲۳۹۱ دامپزشکی و یا مراجعه به ادارات دامپزشکی در سطح شهرستان‌های استان اطلاع دهند.

این مسؤول درباره گمانه‌زنی در ارتباط با مرگ دسته‌جمعی پرندگان مهاجر، خاطرنشان کرد: این مهم درحال بررسی است و تا مشخص شدن نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد ولی مسمومیت می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول