اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس گیلان رتبه یک جشنواره ابوذر را کسب کرد

خبرنگار خبرگزاری فارس گیلان در بخش مصاحبه رتبه نخست را در جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر به خود اختصاص داد.

فارس گیلان رتبه یک جشنواره ابوذر را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر صبح امروز در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد، اظهار کرد: امسال جشنواره ابوذر در ۲۹ استان کشور برگزار و برای هرکدام اختتامیه برگزار شد.

مسعود بصیری با بیان اینکه امروز آثار بهترین افراد بارأی هیئت‌داوران برگزیده و اعلام می‌شود، گفت: این امتیاز دادن میلی‌متری بود چراکه بر کیفیت آثار ارسالی هرساله افزوده شد‌.

وی با تأکید بر اینکه باید این قلم‌ها درراه اسلام حاج قاسم‌های دیگری در عرصه‌های مختلف برای اسلام و تشیع آماده و مهیا کند، بیان کرد: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر هستند و در جبهه بزرگ رسانه‌ای که غرب فراهم کرده سنگر می‌سازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه بر توجه ویژه به مشکلات و مسائل معیشتی خبرنگاران تأکید کرد و گفت: این امر که افرادی که آثارشان از بین نزدیک به ۲۰ هزار اثر برگزیده می‌شود اما هنوز مشکلات معیشتی دارند و امنیت شغلی ندارند، پسندیده نیست.

بصیری همچنین نداشتن امنیت شغلی، بیمه خبرنگاری و مشکلات معیشتی را از دیگر مشکلات خبرنگاران عنوان کرد که باوجوداین کاستی‌ها، قلم‌های خبرنگاران را در برابر دشمن تادندان‌مسلح به ابزار رسانه‌ای سست نمی‌کند.

به گزارش فارس، در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور، نفرات نخست تا سوم بخش‌های تیتر، گزارش، یادداشت، مصاحبه و بخش ویژه گام دوم از بین آثار ارسالی خبرنگاران و اصحاب رسانه ۳۱ استان کشور معرفی‌شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان که در مرحله استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خوش درخشیده بودند و مقام‌های نخست، دوم و سوم بخش‌های مختلف مصاحبه، گزارش و یادداشت را کسب کرده بودند، در این اختتامیه نیز از بین استان‌های مختلف حرفی برای گفتن داشتند.

فاطمه احمدی ماشک خبرنگار خبرگزاری فارس گیلان و عضو فعال بسیج رسانه استان در بخش مصاحبه رتبه نخست را در جشنواره ملی ابوذر به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول