اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راهیابی ۷ گروه نمایش به بخش استانی جشنواره نمایش زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از راهیابی هفت گروه نمایش به بخش استانی جشنواره نمایش استانی خبر داد.

راهیابی ۷ گروه نمایش به بخش استانی جشنواره نمایش زنجان

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با دهه فجر برگزاری جشنواره نمایش است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: جشنواره نمایش تبدیل هنرمندانه داستان‌ها و افسانه‌ها به نمایشنامه برای خلق آثار تولیدی حاصل تلاش همکاران و مربیان و اعضای پرشور کانون است.

وی به روند داوری و برگزاری جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: هیات داوران که متشکل از آقایان علیرضا همتیان کارشناس ارشد نمایش عروسکی، هادی رفیعی بازیگر و کارگردان نمایش‌های صحنه‌ای و خانم عزیزه ریحانی منفرد کارشناس هنری کانون هستند که از میان نمایش‌های تولید شده، هفت نمایش از مراکز فرهنگی هنری کانون استان را به عنوان منتخبین اعلام کردند.
نوری افزود: طبق رای داوران نمایش «هندوانه ناقلا» به کارگردانی رسول صالحی از مرکز مجتمع زنجان، نمایش «کشاورز و خروس جادویی» به کارگردانی مصطفی جعفری از مرکز مجتمع زنجان، نمایش «شازده مراد» به کارگردانی پروانه حسینی از مرکز شهرستان ابهر، نمایش «علم و موفقیت» به کارگردانی میلاد عیوضی از مرکز شماره دو زنجان به جشنواره راه یافتند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نمایش «یخی که عاشق خورشید شد» به کارگرانی زهرا مصطفایی از مرکز شهرستان قیدار، نمایش «ماه من ماه ما» به کارگردانی سعیده صباغی از مرکز شهرستان خرم‌دره، نمایش «دلم یک دوست می‌خواهد» به کارگردانی اعظم یوزباشی از مرکز شهرستان گرماب نیز به مرحله استانی راه یافته‌اند.

گفتنی است، مرحله استانی جشنواره نمایش دهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ همزمان با آغاز ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارکه فجر در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول