اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رشد کمی و کیفی خراسان رضوی در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/۵ نفر موفق به کسب مقام شدند

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: نسبت به سال گذشته رشد کمَی داشتیم و رشد کیفی نیز محسوس بود، امیدوارم این روند سبب تقویت جبهه انقلاب شود و سال آینده از بخش کمی عبور کنیم و بیشتر به بخش کیفی بپردازیم.

رشد کمی و کیفی خراسان رضوی در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر/۵ نفر موفق به کسب مقام شدند

عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که پیش از ظهر امروز در تالار سوره تهران برگزار شد، گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز در تهران با شعار «رسانه امید بخش، جامعه قدرتمند» برگزار شد که از استان خراسان رضوی پنج نفر موفق به کسب مقام شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: نسبت به سال گذشته رشد کمی داشتیم و رشد کیفی نیز محسوس بود، امیدوارم این روند سبب تقویت جبهه انقلاب شود و سال آینده از بخش کیفی عبور کنیم و بیشتر به بخش کیفی بپردازیم.

وی افزود: امیدواریم این جشنواره ثمره‌ای برای جبهه تراز انقلاب باشد و ادامه این جشنواره سند زرینی باشد که در تقویم رسانه‌ای کشور ثبت و ضبط شود و به عنوان یک نماد هم‌افزا و فراجناحی و نماد انعکاس رشادت‌های شهدا این اتفاقات را ثبت و ضبط کند.

گفتنی است؛ وحید اکرمی از روزنامه قدس رتبه دوم بخش یادداشت و سمیرا شاهیان از روزنامه شهرآرا رتبه دوم بخش تیتر را کسب کردند.

همچنین معصومه مومنیان و فاطمه سهامی حصاری از خبرگزاری فارس به ترتیب در بخش اقتصاد مقاومتی و مسائل صنفی خبرنگاران و نیز امیر جلیلی‌نژاد از روزنامه قدس در بخش بیانیه گام دوم شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول